[B4 1,9TDI 1Z] Dwa zawory sterujące turbiną
Ten zaślepiony wężyk to ten, który idzie do gruszki nad turbo (śrut jest w wężyku od strony gruszki), ale drugi koniec tego wężyka nie jest do N-75 tylko do zaworu zamocowanego przy obudowie filtra powietrza (nie widać go na zdjęciu). Mam rozumieć, że wężyki od N-75 są podłączone nie tak jak trzeba?
Grzes
Myśle że jest ok. jak tak piszesz to masz dobrze podłązcone przewody, tylko chodziło mi o poprawnie zaślepiony EGR. Na forum było o tym, to sobie poszukaj bo nie tego dotyczy ten temat.
Ale problem nie musi tutaj tkwic.
Sprawdz przewody do IC czy sa szczelne i podociągaj opaski na tych przewodach oraz wspomniane przewody pod akumulat. u mnie były tam stopione.
Ale problem nie musi tutaj tkwic.
Sprawdz przewody do IC czy sa szczelne i podociągaj opaski na tych przewodach oraz wspomniane przewody pod akumulat. u mnie były tam stopione.
OK, sprawdzę przewody o których mówisz. W tym wszystkim chodziło mi głównie o to który to N-75, chciałem go kupić, ale powiedziano mi, żebym przyniósł stary bo tylko w ten sposób mogą pomóc. Narazie dziękuję Wam koledzy, jak coś ruszę w tym temacie to dam znać. Pozdrawiam wszystkich klubowiczów.
Grzes
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga