Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9tdi] Ładowanie Turbo?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 02 mar 2014, 08:21

_Dave pisze: ja uwazam ze jesli dlubiemy w celu uzyskania wiekrzej mocy niz fabryka (+ ew 10%) to musimy zakladac i zdawac sobie sprawe ze cos sie moze popsuc.
Gwarantuję Ci że nic się nie popsuje ,nawet przy 20 paru % zwiększonej mocy ,jak zachowasz zdrowy rozsądek i będziesz umiejętnie korzystał z dodatkowych niutonometrów .Warunek oczywiście oczywisty <ok> zdrowe sprzegło , silnik i osprzęt 8-) Przykład ,choćby moje auto ...od kilku lat na "chipie" i wtryskach z AFN-a ,fakt że z dawką paliwa ,nigdy nie przesadzam i zawsze ustawiam w okolicy 4 mg ,ale lubię jeżdzić żwawo i dynamicznie ,i tak też jeżdzę ,ale podczas codziennej jazdy ,zwykle nie przekraczam 2,5 tys obr ,najcześciej 2,2 tys i bieg w górę ...nie widzę potrzeby kręcić wyżej ,bo przy 2,5 tys obrotów ,a nawet wcześniej ,mamy już do dyspozycji praktycznie max moment obrotowy i kręcenie wyżej,nie ma najmniejszego sensu ,bo tylko niepotrzebnie piłujemy silnik ,nie osiagając nic ,prucz zwiększonego spalania .Spalnie przy tej dynamiczniej jeżdzie ,gdzie proporcje trasa 60%-miasto 40 % ,osculuje w okolicy 6-6,5 litra ,sprzęgło i cała reszta jak było zdrowe ,tak są i mam nadzieję że pozostaną jeszcze długo ;-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 02 mar 2014, 09:59

MUNIOR pisze:
_Dave pisze: ja uwazam ze jesli dlubiemy w celu uzyskania wiekrzej mocy niz fabryka (+ ew 10%) to musimy zakladac i zdawac sobie sprawe ze cos sie moze popsuc.
Gwarantuję Ci że nic się nie popsuje ,nawet przy 20 paru % zwiększonej mocy ,jak zachowasz zdrowy rozsądek i będziesz umiejętnie korzystał z dodatkowych niutonometrów .Warunek oczywiście oczywisty <ok> zdrowe sprzegło , silnik i osprzęt 8-) Przykład ,choćby moje auto ...od kilku lat na "chipie" i wtryskach z AFN-a ,fakt że z dawką paliwa ,nigdy nie przesadzam i zawsze ustawiam w okolicy 4 mg ,ale lubię jeżdzić żwawo i dynamicznie ,i tak też jeżdzę ,ale podczas codziennej jazdy ,zwykle nie przekraczam 2,5 tys obr ,najcześciej 2,2 tys i bieg w górę ...nie widzę potrzeby kręcić wyżej ,bo przy 2,5 tys obrotów ,a nawet wcześniej ,mamy już do dyspozycji praktycznie max moment obrotowy i kręcenie wyżej,nie ma najmniejszego sensu ,bo tylko niepotrzebnie piłujemy silnik ,nie osiagając nic ,prucz zwiększonego spalania .Spalnie przy tej dynamiczniej jeżdzie ,gdzie proporcje trasa 60%-miasto 40 % ,osculuje w okolicy 6-6,5 litra ,sprzęgło i cała reszta jak było zdrowe ,tak są i mam nadzieję że pozostaną jeszcze długo ;-)
Potwierdzam.
Audi 80 B4 1.9 TDi + wtryki AFN + ECU 16bit + chip, na Pierburgu dzięki Endriu210. Alutec 17" soczewki, USY na tyle, zawiecha -35mm

https://audi80.pl/audi-b4-19tdi-para ... htm#775557

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 02 mar 2014, 23:09

_Dave pisze:OT: ja uwazam ze jesli dlubiemy w celu uzyskania wiekrzej mocy niz fabryka (+ ew 10%) to musimy zakladac i zdawac sobie sprawe ze cos sie moze popsuc.
Zły kierownik to i serię zajedzie ;-)

wojtaszek530z
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 06 gru 2013, 16:21

Post autor: wojtaszek530z » 15 mar 2014, 16:11

_Dave pisze:OT: ja uważam ze jeśli dlubiemy w celu uzyskania wiekrzej mocy niz fabryka (+ ew 10%) to musimy zakładać i zdawać sobie sprawę ze coś się możne popsuc.

Nic podobnego przecież jeśli producent do tego silnika przewiduje większe moce i sam wyciąga z nich 160 KM to dlaczego jak dłubiesz coś w 90 tce to ma się psuć ?? Jeśli zrobisz sobie z 90 tki to 150 KM a zrobisz to z głową to robisz tak samo duże przebiegi jak i na serii , co innego np jakby miało to mieć 200 KM to niech ktoś nie myśli sobie że to będzie jeździć kilka tysięcy km i silnik do wyrzucenia .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga