Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9tdi] Ładowanie Turbo?

Tommek261
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 146
Rejestracja: 24 maja 2009, 21:39
Lokalizacja: Poznań

[80 B4 1.9tdi] Ładowanie Turbo?

Post autor: Tommek261 » 30 wrz 2010, 22:27

Witam
Założyłem sobie zagar turbo boost.
I mam pytanie czy jak depne na 2 czy 3 w podłoge to chwilowo pokazuje mi 1.1Bar
Czy to jest możliwe?
A na 4 biegu w podłoge to dochodzi tylko 0.9bar.
Czy ten zegar oszukuje?Jakie sa prawidłowe wartości?
A może coś jest zepsute.
Jak odłącze N75 to osiąga tylko 0.5bar.
Proszę o wasze rady w tym temacie.

fredi99vv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 324
Rejestracja: 02 lut 2010, 22:27
Lokalizacja: jaroslaw/podkarpacie

Post autor: fredi99vv » 01 paź 2010, 00:05

Wszystko w aucie jest dobrze,zegar troszke kłamie,niezawracaj sobie tym głowy,na 2 i 3 pewnie z rozpedem idzie na1.1 (chyba ze masz chipa).pozdrawiam

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 01 paź 2010, 07:32

Tommek261, normalne, nic się tym nie przejmuj jak auto dobrze jedzie. ;-)
Tommek261 pisze:Jak odłącze N75 to osiąga tylko 0.5bar.
To znak, że N75 ma się dobrze. :->
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 01 paź 2010, 17:13

z tego co pamiętam to chyba największą wartość można osiągnąć na 3 biegu (coś ok 3tys obrotów) a na reszcie pokazuje trochę mniejsze ładowanie...

Tommek261
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 146
Rejestracja: 24 maja 2009, 21:39
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Tommek261 » 02 paź 2010, 11:41

Dzięki panowie za info.
Kamień z serca.
Pozdrawiam <ok>

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 10 paź 2010, 12:31

podepne sie pod temat, rowniez zalozylem zegar doladowania i u mnie turbo osiaga pelne doladowanie przy wysokich obrotach i butem w ziemi a jak jade na pol gazu to dmucha tak ok 0,5 bara czy tak ma byc?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 paź 2010, 12:37

Fighter001 pisze:mnie turbo osiaga pelne doladowanie przy wysokich obrotach i butem w ziemi a jak jade na pol gazu to dmucha tak ok 0,5 bara czy tak ma byc?
Tak ma być 8-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 10 paź 2010, 12:45

To dobrze bo z poczatku juz zwatpilem w moje umiejetnosci zaslepienia egr hehe :-D

rysiek500
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 100
Rejestracja: 21 lis 2008, 09:18

doładowanie

Post autor: rysiek500 » 20 paź 2010, 17:55

Witam
Koledzy mam pytanie czy do sprawdzenia cisnienia doładowania można użyć zwykłego zegara za 20zł,i gdzie wpiąć się wężykiem?
Jest na kolanku od turbiny taki krótki zaślepiony wężyk czyżby to?

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 20 paź 2010, 18:05

mi dochodzilo jakims cudem jak pompe podkrecilem do 1,2 bara ;) z 0,8 chyba
Kobieta bez mężczyzny jest jak statek bez steru. ^^

sprzedam swoje 100 c4 2,8 quattro!!

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Re: doładowanie

Post autor: UKI_XX » 22 paź 2010, 09:34

rysiek500 pisze:Witam
Koledzy mam pytanie czy do sprawdzenia cisnienia doładowania można użyć zwykłego zegara za 20zł,i gdzie wpiąć się wężykiem?
Jest na kolanku od turbiny taki krótki zaślepiony wężyk czyżby to?
ja kupiłem w sklepie hydraulicznym za 10zł i śmiga elegancko ;-)

dokładnie tam się podpina <ok>
dr.lolek pisze:mi dochodzilo jakims cudem jak pompe podkrecilem do 1,2 bara ;) z 0,8 chyba
jak nie spada po chwili do ok 0.9bara to masz problemy z N75 lub gdzieś jest dziurawy wężyk (chyba że auto po chipie)
TDI POWER:) with Full Synthetic Motor Oil 5W-40
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana

Awatar użytkownika
bendinger5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 482
Rejestracja: 11 maja 2009, 15:12
Lokalizacja: Piotrków/łódzkie

Post autor: bendinger5 » 06 mar 2011, 19:19

UKI_XX mam pytanie czy ten zegar podłancza się tylko za pomocą wężyka z kolanka?mógłbym prosić cię o zdjęcie jak wygląda Twój zegar?bo też chcę sobie cosik takiego założyć:)
było audi 80 B4 2.0E ABK sedan
jest audi 80 B4 1.9TDI+R AVANT


Diesel kopci Diesel czadzi Diesel nigdy cię nie Zdradzi!!!
_______________________________________

https://audi80.pl/audi-80-b4-avant-1 ... t50540.htm

ARTI2012
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 24 sty 2012, 19:58

Post autor: ARTI2012 » 12 mar 2012, 18:02

witam mam audi b4 1.9Tdi i mam pytanie jakie doładowanie musi być i przy jakich obrotach to sprawdzić trzeba ???????? . CO MOZE BYC PRZYCZYNA ZE jest troche mulowate.???? co i jak sprawdzic .czekam na odp dzieki z góry :):):) :roll:

[ Dodano: 2012-03-12, 18:03 ]
jak sprawdzic zawór N75??????????
ARTI

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 12 mar 2012, 18:14

Sprawdz te wezyki przy N75 czy nie sa przetarte.
Wezyk wychodzacy od zimnej strony turbo idzie do dolnego metalowego krocca zaworu.
krociec pionowy zaworu jest połączony do obudowy filtra powietrza, a ten skierowany w prawa strone do gruszki WG.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 12 mar 2012, 19:42

ARTI2012 pisze:witam mam audi b4 1.9Tdi
Na nowszym osprzęcie :?: czy starszym :?: rok i miesiąc produkcji podaj
ARTI2012 pisze:CO MOZE BYC PRZYCZYNA ZE jest troche mulowate.????
Ohoho ...wiele rzeczy ,ale jak masz na nowszym osprzęcie ,czyli produkowane po styczniu 94 roku ,to znalezienie przyczyny jest proste ,wystarczy przejechać się z podpietym vagiem i zlogować dynamicznie kilka ważnych bloków ...jak masz starsze tdi ,to ja jeszcze nie spotkałem ori na przepływce boscha ,która by była niezamulona :-P ...uprzedzając teksty typu "moja nie jest "...wiem ,wiem ,są nie zamulone ,tyle że one są wyjątkami ...zdecydowana wiąkszość jednak ,jeżdzi jak by chciała a nie mogła i bardziej jak 1,9 D ,a nie 90 konne tdi ;-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga