Witam
Po remoncie silnika jak wszystko było czyszczone i składane na nowo, źle została skontrowana sztanga od turbiny i chyba się rozregulowała.
Mam wskaźnik ciśnienia doładowania przy normalnym przyspieszaniu jest wszystko ok - ciśnienie idealnie trzyma. Problem jest tylko przy gazie w podłodze na 3 4 i 5 biegu. Cisnienie dobija do 1.4 i spada do 1.25 i znowu 1.4 - nawet słychać jak w rytm turbina gwiżda. Program mam napisany na ok 1.35 bara. Wydaje mi się, że przy maksymalnym przyspieszeniu turbina przeładowuje i N75 zbija ciśnienie. Czy cierpią na tym osiągi ?
Trzeba lekko podregulować sztangę ?
[1Z] Rozregulowana sztanga?
Re: [1Z] Rozregulowana sztanga?
Myślę ze tak bo nie masz cały czas max doładowania. Może należało by trochę popuścić sztangę żeby dobijało max 1.35 bar. i nie na stompywało przeładowanie i cenne powietrze uciekało w atmosferę.Ross pisze:Czy cierpią na tym osiągi ?
znalazłem cos takiego, na dniach zobacze jak mam u siebie ustawione...
[ Dodano: 2012-07-11, 22:28 ]
problem wydaje się być rozwiązany.
Ustawiłem sztangę zgodnie z instrukcją w filmiku i teraz jest tak jak powinno byc. Przy max bucie ciśnienie pnie się w górę, na moment łapie ładnego overboosta i idealnie utrzymuje zadane cisnienie w programie. Różnica jest duża w stosunku do tego co miałem - okolo 4 całych obrotów.
Organoleptycznie stwierdziłem, że przy max wychyleniu gruchy WG nie był w pełni otwarty - cięgno było za krótkie
Na niskich obrotach jest nieco bardziej niemrawy ale teraz sobie stopniowo po jednym obrocie wydłużał sztangę i testował.