Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1Z] Rozregulowana sztanga?

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

[1Z] Rozregulowana sztanga?

Post autor: Ross » 09 lip 2012, 16:58

Witam

Po remoncie silnika jak wszystko było czyszczone i składane na nowo, źle została skontrowana sztanga od turbiny i chyba się rozregulowała.

Mam wskaźnik ciśnienia doładowania przy normalnym przyspieszaniu jest wszystko ok - ciśnienie idealnie trzyma. Problem jest tylko przy gazie w podłodze na 3 4 i 5 biegu. Cisnienie dobija do 1.4 i spada do 1.25 i znowu 1.4 - nawet słychać jak w rytm turbina gwiżda. Program mam napisany na ok 1.35 bara. Wydaje mi się, że przy maksymalnym przyspieszeniu turbina przeładowuje i N75 zbija ciśnienie. Czy cierpią na tym osiągi ?

Trzeba lekko podregulować sztangę ?
Mój Avant

SPRZEDANA

Awatar użytkownika
mody86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 09 cze 2008, 22:14
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mody86 » 10 lip 2012, 18:07

Mam taki sam problem jak Ty, także jestem ciekawy gdzie tkwi problem.

Awatar użytkownika
neoxpl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 24 lut 2012, 19:03
Lokalizacja: DLB
Kontakt:

Re: [1Z] Rozregulowana sztanga?

Post autor: neoxpl » 10 lip 2012, 19:02

Ross pisze:Czy cierpią na tym osiągi ?
Myślę ze tak bo nie masz cały czas max doładowania. Może należało by trochę popuścić sztangę żeby dobijało max 1.35 bar. i nie na stompywało przeładowanie i cenne powietrze uciekało w atmosferę.

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 10 lip 2012, 20:44



znalazłem cos takiego, na dniach zobacze jak mam u siebie ustawione...

[ Dodano: 2012-07-11, 22:28 ]
problem wydaje się być rozwiązany.

Ustawiłem sztangę zgodnie z instrukcją w filmiku i teraz jest tak jak powinno byc. Przy max bucie ciśnienie pnie się w górę, na moment łapie ładnego overboosta i idealnie utrzymuje zadane cisnienie w programie. Różnica jest duża w stosunku do tego co miałem - okolo 4 całych obrotów.
Organoleptycznie :) stwierdziłem, że przy max wychyleniu gruchy WG nie był w pełni otwarty - cięgno było za krótkie

Na niskich obrotach jest nieco bardziej niemrawy ale teraz sobie stopniowo po jednym obrocie wydłużał sztangę i testował.
Mój Avant

SPRZEDANA

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga