Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4]Ucieka doładowanie gdzie?

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

[B4]Ucieka doładowanie gdzie?

Post autor: Ganimadeus » 03 wrz 2012, 17:00

Witajcie.

Cały czas męczę się z ustaleniem przyczyny "wycieku" doładowania...
Co zrobiłem:
1. Sprawdzenie całego gumowego dolotu - szczelne
2. Wymiana icka
i dalej nic... jak uciekało minimalnie tak ucieka.

Jakieś sugestie? Denerwujący jest fakt, że ma się autko zwłaszcza, że już na kompie 16bit+chipa nie jedzie tak jak powinno. Dla pierwszego lepszego człowieka, który wsiądzie jest wszystko ok. Ale po logach i po moim czy brata odczuciu dobrze niestety nie jest.

Logi: http://vaglog.rtnet.pl/ganimadeus_93995.html
Ostatnio zmieniony 03 wrz 2012, 21:47 przez Ganimadeus, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Rencista
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 20 paź 2009, 15:58
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: Rencista » 03 wrz 2012, 18:57

Sprawdzałeś cały dolot i egr ? Jak masz zaślepiony egr i szczelny dolot a za mało ci pompuje zamontuj manual turbo boosta. Miałem też niskie doładowanie teraz jest ok z boostem.

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 03 wrz 2012, 20:51

szybkie pytanie, masz podpiety wskaznik? czy ten gumowy czopek dalej siedzi, poza tym wszytskie przewody te cienkie w oplocie radze sprawdzic/wymienic

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 03 wrz 2012, 21:49

a przewody od n75? opaski na gumie? itd? aha a jakie masz opaski? ori czy normalne skręcane? jak ori to zakładaj odrazu wszędzie skręcane i ma być
a jak gumę sprawdzałeś?

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 03 wrz 2012, 21:56

egr zaślepiony
wskaźnika nie mam jest w planie
przewody od n75 były wymieniane i na nowych jeździło ok
opaski na te cienkie przewody? czy na gumy? na opaski to są takie ori zaciskane, a na rury gumowe skręcane pospolite.

Gumy sprawdzałem normalnie poprzez wyjęcie ich i obejrzenie "gołym okiem" wiadomo, że nie będę kupował ich bo to są koszta w ogólnie nie proporcjonalne do hmm "usterki" ?
Ostatnio zmieniony 03 wrz 2012, 22:10 przez Ganimadeus, łącznie zmieniany 1 raz.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 03 wrz 2012, 22:01

przewody od n75 były wymieniane i na nowych jeździło ok
opaski na te cienkie przewody? czy na gumy? na opaski to są takie ori zaciskane zaki
wywal odrazu i kup normalne
koszt nieduży a zobaczysz czy coś pomogło ;-)

KamilxDBn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 22 lip 2012, 16:42
Lokalizacja: Mierzęcice

Post autor: KamilxDBn » 29 paź 2012, 12:04

Witam Panie kolego, a więc proponował bym sprawdzenie uszczelki pod kolektorem dolotowym ta taka papierowa koszt około 10 zł bo często tak ucieka doładowanie u mnie było to zdiagnozowane kilka dni temu i zostało zrobione a przy okazji metalowe uszczelki pod wydechowym. Możliwe też że ucieka Ci doładowanie przy czujniki doładowania, jest on na rurze od IC, u mnie gumowy oring który jest pod nim był w połowie wydmuchany. Jeżeli widzisz gdzieś chociaż minimalne ślady świeżego oleju tzn. przy czujniku lub przy kolektorze dolotowym to prawdopodobnie ucieka Ci tam ciśnienie.

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 29 paź 2012, 22:53

Nie pisałem ale problem został już ogarnięty jakiś czas temu, dzięki za zainteresowanie ;p

Awatar użytkownika
siwy23j
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 277
Rejestracja: 20 gru 2008, 19:42
Lokalizacja: EKU/WPI

Post autor: siwy23j » 08 lis 2012, 09:45

Nie pisałem ale problem został już ogarnięty jakiś czas temu, dzięki za zainteresowanie ;p
Może byś się pochwalił co było przyczyną, w którym miejscu miałeś przedmuch :?:

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 08 lis 2012, 13:12

Na górze na kolanku gdzie zaślepia się egra... przy rozkręcaniu czegoś ktoś mi nie dokręcił. Taka ot pierdółka.

Kamil91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 09 lis 2012, 19:52

Post autor: Kamil91 » 14 lis 2012, 20:29

zna ktos ludzi w obrebie warszawy co by mieli zegar i zaślepki do sprawdzenia przewodów oraz ic, bo turbina świszczy wiec wydaje mi sie ze gdzies łapie lewe powietrze.

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 14 lis 2012, 21:13

w jakim obrebie Wawy?
wyciagaj po kolei przewody, gdzieś trafisz. ;-)

Kamil91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 09 lis 2012, 19:52

Post autor: Kamil91 » 14 lis 2012, 21:25

Arteriusz pisze:w jakim obrebie Wawy?
wyciagaj po kolei przewody, gdzieś trafisz. ;-)
warszawa i okolice nawet i te dalsze beda ok. jak wiesz gdzie to daj namiar
A co do wyciągania, wyciągnąć wyciągne i w sobote tylko wiem ze czasami nie widac a jednak jest uklad nieszczelny.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 15 lis 2012, 22:02

Vision jest z wwy i robi cuda ;-)

Awatar użytkownika
maqubis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:53
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: maqubis » 22 kwie 2013, 23:43

borykam się już od dłuższego czasu z tym samym problemem, wydaje się że dziura, bo co innego, ale już wszystko miałem rozkręcane bo wymieniałem uszczelkę pod kolektorem wydechowym a i tak gdzieś coś jakby uciekało. Intercooler odkręcałem czyściłem, szczelny, sztanga pracuje lekko i niby dociska klapkę, egr zaślepiony, wężyki nowe. Nawet nie kopci bardzo. A wszystko zaczęło się jak jechałem dosyć szybko w trakcie czego nagle zasłabł, usterka została naprawiona (uszczelka pod kolektorem) ale turbina od tamtej pory wyje okrutnie jakby metalicznie ale ciśnienie niby jest i luzy ma w normie, śladowe ilości oleju. Ściągałem wężyk od gruszki i da rady nabić ponad 1 bar w całym zakresie obrotów, po czym podpinam N75 (nowy) i zbija do 0,9 bara, na wyższych obrotach nawet do 0,8 gdzie powinno utrzymywać 1 bar (sterownik od Kostrza). Już brak mi sił do tego, rozumiem że mogę sobie zamontować manual boost na wężyku do map sensora?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl