[B4]Ucieka doładowanie gdzie?
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
[B4]Ucieka doładowanie gdzie?
Witajcie.
Cały czas męczę się z ustaleniem przyczyny "wycieku" doładowania...
Co zrobiłem:
1. Sprawdzenie całego gumowego dolotu - szczelne
2. Wymiana icka
i dalej nic... jak uciekało minimalnie tak ucieka.
Jakieś sugestie? Denerwujący jest fakt, że ma się autko zwłaszcza, że już na kompie 16bit+chipa nie jedzie tak jak powinno. Dla pierwszego lepszego człowieka, który wsiądzie jest wszystko ok. Ale po logach i po moim czy brata odczuciu dobrze niestety nie jest.
Logi: http://vaglog.rtnet.pl/ganimadeus_93995.html
Cały czas męczę się z ustaleniem przyczyny "wycieku" doładowania...
Co zrobiłem:
1. Sprawdzenie całego gumowego dolotu - szczelne
2. Wymiana icka
i dalej nic... jak uciekało minimalnie tak ucieka.
Jakieś sugestie? Denerwujący jest fakt, że ma się autko zwłaszcza, że już na kompie 16bit+chipa nie jedzie tak jak powinno. Dla pierwszego lepszego człowieka, który wsiądzie jest wszystko ok. Ale po logach i po moim czy brata odczuciu dobrze niestety nie jest.
Logi: http://vaglog.rtnet.pl/ganimadeus_93995.html
Ostatnio zmieniony 03 wrz 2012, 21:47 przez Ganimadeus, łącznie zmieniany 1 raz.
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
egr zaślepiony
wskaźnika nie mam jest w planie
przewody od n75 były wymieniane i na nowych jeździło ok
opaski na te cienkie przewody? czy na gumy? na opaski to są takie ori zaciskane, a na rury gumowe skręcane pospolite.
Gumy sprawdzałem normalnie poprzez wyjęcie ich i obejrzenie "gołym okiem" wiadomo, że nie będę kupował ich bo to są koszta w ogólnie nie proporcjonalne do hmm "usterki" ?
wskaźnika nie mam jest w planie
przewody od n75 były wymieniane i na nowych jeździło ok
opaski na te cienkie przewody? czy na gumy? na opaski to są takie ori zaciskane, a na rury gumowe skręcane pospolite.
Gumy sprawdzałem normalnie poprzez wyjęcie ich i obejrzenie "gołym okiem" wiadomo, że nie będę kupował ich bo to są koszta w ogólnie nie proporcjonalne do hmm "usterki" ?
Ostatnio zmieniony 03 wrz 2012, 22:10 przez Ganimadeus, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam Panie kolego, a więc proponował bym sprawdzenie uszczelki pod kolektorem dolotowym ta taka papierowa koszt około 10 zł bo często tak ucieka doładowanie u mnie było to zdiagnozowane kilka dni temu i zostało zrobione a przy okazji metalowe uszczelki pod wydechowym. Możliwe też że ucieka Ci doładowanie przy czujniki doładowania, jest on na rurze od IC, u mnie gumowy oring który jest pod nim był w połowie wydmuchany. Jeżeli widzisz gdzieś chociaż minimalne ślady świeżego oleju tzn. przy czujniku lub przy kolektorze dolotowym to prawdopodobnie ucieka Ci tam ciśnienie.
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
borykam się już od dłuższego czasu z tym samym problemem, wydaje się że dziura, bo co innego, ale już wszystko miałem rozkręcane bo wymieniałem uszczelkę pod kolektorem wydechowym a i tak gdzieś coś jakby uciekało. Intercooler odkręcałem czyściłem, szczelny, sztanga pracuje lekko i niby dociska klapkę, egr zaślepiony, wężyki nowe. Nawet nie kopci bardzo. A wszystko zaczęło się jak jechałem dosyć szybko w trakcie czego nagle zasłabł, usterka została naprawiona (uszczelka pod kolektorem) ale turbina od tamtej pory wyje okrutnie jakby metalicznie ale ciśnienie niby jest i luzy ma w normie, śladowe ilości oleju. Ściągałem wężyk od gruszki i da rady nabić ponad 1 bar w całym zakresie obrotów, po czym podpinam N75 (nowy) i zbija do 0,9 bara, na wyższych obrotach nawet do 0,8 gdzie powinno utrzymywać 1 bar (sterownik od Kostrza). Już brak mi sił do tego, rozumiem że mogę sobie zamontować manual boost na wężyku do map sensora?