B4 DTM Competition quattro.
B4 DTM Competition quattro.
Jedna z 2500 wyprodukowanych Audi 80 Competition. W najrzadszym srebrnym kolorze srebrnym Crystall Silver metallic C6. Auto osobiście sprowadziłem z Holandii pod koniec maja 2009 roku, od pierwszego właściciela z pełną historią serwisową. Przebieg w momencie zakupu wynosił 148.000 km, obecnie 163.000 km.
Potwierdzenie przebiegu:
Broszura opisująca model Audi Competition
Silnik wiadomo 2.0 16v typ: ACE.
Podstawowe dane techniczne:
Moc [KM (kW) przy obr/ min] 140 (103) / 5800,
Moment [Nm przy obr/ min] 181 / 4500
0-100 km/h 9.8
Prędkość maksymalna [km/h] 206 (osobiście na GPS leciałem 212 km/h)
Wyposażenie
→napęd quattro z blokadą mostu,
→podgrzewane spryskiwacze szyb i zamki drzwi,
→halogeny,
→wspomaganie,
→centralny + alarm z pilotem(kluczyk tzw.scyzoryk),
→el. szyberdach,
→el. sterowane szyby (x4),
→el. sterowane szyby
→klimatyzacja manualna
→antena radia w szybie,
→el. regulacja świateł,
→fotele kubełkowe Recaro z wysuwanymi podnóżkami pokryte satyną z napisem quattro,
→dodatkowe oświetlenie,
→poduszka powietrzna kierowcy (była, ale się zmyła).
→masa drobiazgów o których zapomniałem...
Parę fotek po zakupie w wakacje:
Zdjęcia z 31 sierpnia 2009:
Od czegoś trzeba zacząć - ringi.
20 września, zdjęcia po kompleksowym i dokładnym umyciu oraz nawoskowaniu auta:
Kolejny detal, czerwone podświetlenie.
Zakończenie lata na lubeslkim torze Lublin 27 września.
Delikatne odświeżenie zacisków:
15 listopad lekka demolka:
Pojawi się trochę nowych gratów, ale w tym celu trzeba lekko rozebrać auto. Na razie prace trwają. Żeby coś zrobić, najpierw trzeba trochę popsuć.
10 grudnia 2009
Lista zmian dokonanych w aucie:
→ 4 el. sterowane szyby,
→el. sterowane lusterka,
→klimatyzacja manualna(wszystko chodzi oczywiście),
→dodatkowe oświetlenie wnętrza,
→kluczyk scyzoryk (nie ori) + alarm + central z pilota,
→zrobione podświetlenie wszystkich włączników,
→tył lampy oryginalne Hella z wersji color edition,
→przód soczewka w czarny mat,
→poprawki lakiernicze na paru elementach (niwelowanie rys),
→doszły 4 głośniki dwa nisko i dwa wysoko tonowe oraz wzmacniacz z subwooferem,
→ramka grilla pomalowana od nowa (podkład + czarny mat),
→tylne emblematy tj. znaczek i quattro również jw. podkład + czarny mat,
→pomalowane progi pod drzwiami barankiem na czarno bo były już lekko matowe,
→soczewki, halogeny i kierunki pomalowane również w czarny mat,
→nowa gałka i mieszek zmiany biegów obydwie oryginalne skórzane,
→przetwornice i żarówki xenonowe 6000K,
→profilaktyczna wymiana nagrzewnicy,
→tylne oparcie z zagłówkami
18 grudzień 2009r.
Oto fotele Recaro z wysuwanymi podnóżkami i regulacją lędźwi
Styczeń 2010
Kompletny rozrząd i parę pasków zmienione przy okazji:
Fotele Recaro już na miejscu:
Naklejki quattro:
Nowe radio Sony X-pload(oddzielne wyjście na subwoofer i czytnik USB):
Marzec 2010. Spryski S2, zimowe alufelgi 15", podłokietnik, oświetlenie, serwis.
Sprawy techniczne:
→filtry,
→dodatek na przeczyszczenie układu wtryskowego,
→olej 10 W60 z dwusiarczkiem molibdenu (na rozgrzanym silniku idealne 2 bary)
2 kwietnia 2010 nowe nie używane Hella Black:
Kwiecień 2010. AZEV A 17 x 8,5" ET 20. Opona 215/40/17.
German vs. Japan.
Promo & termo.
Ramiona + wycieraczki Valeo Aerotwin.
Dokładka DTM przód i tył do Audi 80 Competition.
Zamontowane na aucie:
Parę zdjęć z majovwki 25-27 czerwca '10:
Sierpień i Wrzesień 2010
→ BC
→ układ wydechowy przelotowy z kwasówki FOX
→ końcówki wydechu zmienione na 2 x 50 mm odpowiednio ułożone
Parę fotek podglądowych, wszystko wprost od kalkulatora,
obecnie nie mam czasu szukać cyfrówki i bawić się w porządne foty.
Zakończenie sezonu 2010
Zobaczymy co się będzie działo dalej, póki co na dniach wpadają zimówki,
czekamy na śnieg, a jak będzie moneta to będzie się coś działo przy aucie dalej.
Grudzień '10:
Sezon '11 zaczynamy bliżej matki ziemi. Tak jak widać wpadł gwint KW.
Gwint KW na aucie:
Sezon 2011:
Temat będę w miarę na bieżąco uaktualniał w pierwszym poście.
Potwierdzenie przebiegu:
Broszura opisująca model Audi Competition
Silnik wiadomo 2.0 16v typ: ACE.
Podstawowe dane techniczne:
Moc [KM (kW) przy obr/ min] 140 (103) / 5800,
Moment [Nm przy obr/ min] 181 / 4500
0-100 km/h 9.8
Prędkość maksymalna [km/h] 206 (osobiście na GPS leciałem 212 km/h)
Wyposażenie
→napęd quattro z blokadą mostu,
→podgrzewane spryskiwacze szyb i zamki drzwi,
→halogeny,
→wspomaganie,
→centralny + alarm z pilotem(kluczyk tzw.scyzoryk),
→el. szyberdach,
→el. sterowane szyby (x4),
→el. sterowane szyby
→klimatyzacja manualna
→antena radia w szybie,
→el. regulacja świateł,
→fotele kubełkowe Recaro z wysuwanymi podnóżkami pokryte satyną z napisem quattro,
→dodatkowe oświetlenie,
→poduszka powietrzna kierowcy (była, ale się zmyła).
→masa drobiazgów o których zapomniałem...
Parę fotek po zakupie w wakacje:
Zdjęcia z 31 sierpnia 2009:
Od czegoś trzeba zacząć - ringi.
20 września, zdjęcia po kompleksowym i dokładnym umyciu oraz nawoskowaniu auta:
Kolejny detal, czerwone podświetlenie.
Zakończenie lata na lubeslkim torze Lublin 27 września.
Delikatne odświeżenie zacisków:
15 listopad lekka demolka:
Pojawi się trochę nowych gratów, ale w tym celu trzeba lekko rozebrać auto. Na razie prace trwają. Żeby coś zrobić, najpierw trzeba trochę popsuć.
10 grudnia 2009
Lista zmian dokonanych w aucie:
→ 4 el. sterowane szyby,
→el. sterowane lusterka,
→klimatyzacja manualna(wszystko chodzi oczywiście),
→dodatkowe oświetlenie wnętrza,
→kluczyk scyzoryk (nie ori) + alarm + central z pilota,
→zrobione podświetlenie wszystkich włączników,
→tył lampy oryginalne Hella z wersji color edition,
→przód soczewka w czarny mat,
→poprawki lakiernicze na paru elementach (niwelowanie rys),
→doszły 4 głośniki dwa nisko i dwa wysoko tonowe oraz wzmacniacz z subwooferem,
→ramka grilla pomalowana od nowa (podkład + czarny mat),
→tylne emblematy tj. znaczek i quattro również jw. podkład + czarny mat,
→pomalowane progi pod drzwiami barankiem na czarno bo były już lekko matowe,
→soczewki, halogeny i kierunki pomalowane również w czarny mat,
→nowa gałka i mieszek zmiany biegów obydwie oryginalne skórzane,
→przetwornice i żarówki xenonowe 6000K,
→profilaktyczna wymiana nagrzewnicy,
→tylne oparcie z zagłówkami
18 grudzień 2009r.
Oto fotele Recaro z wysuwanymi podnóżkami i regulacją lędźwi
Styczeń 2010
Kompletny rozrząd i parę pasków zmienione przy okazji:
Fotele Recaro już na miejscu:
Naklejki quattro:
Nowe radio Sony X-pload(oddzielne wyjście na subwoofer i czytnik USB):
Marzec 2010. Spryski S2, zimowe alufelgi 15", podłokietnik, oświetlenie, serwis.
Sprawy techniczne:
→filtry,
→dodatek na przeczyszczenie układu wtryskowego,
→olej 10 W60 z dwusiarczkiem molibdenu (na rozgrzanym silniku idealne 2 bary)
2 kwietnia 2010 nowe nie używane Hella Black:
Kwiecień 2010. AZEV A 17 x 8,5" ET 20. Opona 215/40/17.
German vs. Japan.
Promo & termo.
Ramiona + wycieraczki Valeo Aerotwin.
Dokładka DTM przód i tył do Audi 80 Competition.
Zamontowane na aucie:
Parę zdjęć z majovwki 25-27 czerwca '10:
Sierpień i Wrzesień 2010
→ BC
→ układ wydechowy przelotowy z kwasówki FOX
→ końcówki wydechu zmienione na 2 x 50 mm odpowiednio ułożone
Parę fotek podglądowych, wszystko wprost od kalkulatora,
obecnie nie mam czasu szukać cyfrówki i bawić się w porządne foty.
Zakończenie sezonu 2010
Zobaczymy co się będzie działo dalej, póki co na dniach wpadają zimówki,
czekamy na śnieg, a jak będzie moneta to będzie się coś działo przy aucie dalej.
Grudzień '10:
Sezon '11 zaczynamy bliżej matki ziemi. Tak jak widać wpadł gwint KW.
Gwint KW na aucie:
Sezon 2011:
Temat będę w miarę na bieżąco uaktualniał w pierwszym poście.
Ostatnio zmieniony 22 maja 2012, 19:36 przez gornik, łącznie zmieniany 79 razy.
No bardzo ladne faryczne Competition, ktore wystepowalo tylko w trzech kolorach nadwozia. Srebrnym jak twoj, czerwonym oraz czarnym. Dbaj o nie. Zdjecia mogles zrobic w dzien.
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2010, 22:12 przez KORU, łącznie zmieniany 3 razy.
Dzięki KORU, ale temat compi mam myślę dość dobrze obcykany. O auto dbam jak się tylko da, więc bez obaw.KORU pisze:No bardzo ladne faryczne Competiton, ktore wystepowalo tylko w trzech kolorach nadwozia. Srebrnym jak twoj, czerwonym oraz czarnym. Dbaj o nie. Zdjecia mogles zrobic w dzien.
Zbierałem się na sesję miesiąc, a to zła pogoda, a to brudne auto. Brak czasu, inne zajęcia, wakacje itd. W końcu się wkurzyłem i zrobiłem foto w nocy. Na pewno dodam wkrótce sesję w dzień.
Pozdro
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
Również dzięki bardzo, mój błąd poprawiony. Fajnie, że wychwyciłeś.luk_OP_Q89 pisze:Bardzo ładny, dobrze że trafił w ręce pasjonata <ok>
Skoro jesteś obcykany to zmień opis:-blokada mostu(tylnego) a nie mostów,przód zawsze otwartygornik pisze:Dzięki KORU, ale temat compi mam myślę dość dobrze obcykany
Pozdrawiam.
Aktualny, ale każdy zabiegany ciężko coś zgrać. Nie bój się nie zapomnę na 100%.MIODEK pisze:No w końcu Bartek postarałeś się, ileż trzeba było Cię namawiać :mrgreen: żebyś to cudo ujawnił Moją opinię na temat auta już znasz :mrgreen:
Mam nadzieje, że plener dalej aktualny i nie zapomniałeś o mnie
Pozdrooo Bracie
Pozdro.