[Audi 80 B4 Avant 1Z] by kubaaabee
- kubaaabee
- Forum Audi 80
- Posty: 268
- Rejestracja: 13 kwie 2013, 22:39
- Imię: Jakub
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Kraków
[Audi 80 B4 Avant 1Z] by kubaaabee
Cześć
Audi kupione w kwietniu 2013 z przebiegiem 191 tys, wersja włoska, na start zrobiona uszczelka pod głowicą, sprzęgło, wymieniona skrzynia biegów, zawieszenie, zregenerowane i wymalowane wszystkie zaciski. W późniejszym czasie została naprawiona klimatyzacja i wykonane mnóstwo mniejszych napraw wynikających z eksploatacji. Wszystko robione u mnie w warsztacie. :mrgreen:
Model: B4 Avant
Rok produkcji: 1993
Silnik: 1Z + wtryski ASV + Chip by kostrz
Olej Valvoline MaxLife Diesel 10W40 (był Castrol Magnatec 15W40)
Aktualny przebieg: 276 tys
Wyposażenie:
klimatronik
4x elektryczne szyby
elektryczne i podgrzewane lusterka
centralny zamek + pilot
światła przeciwmgielne
elektryczna regulacja reflektorów
Procon Ten System
skórzana kierownica S4
skórzana tapicerka
podgrzewane fotele
AC/BC
podłokietnik
dodatkowe zegary
spryskiwacze reflektorów
Po zakupie:
Aktualnie:
Modyfikacje:
- nowe tapicerki na boczkach własnej roboty
- na nowo zrobiona podsufitka
- AC/BC
- podświetlenie klamek wewnętrznych
- kierownica S4
- oświetlenie na nogi (po otwarciu drzwi)
- termometr + wyświetlacz temperatury zewnętrznej
- sprężyny z oryginalnego pakietu sport na przód
- listwy V6, halogeny + migacze
- wtryski ASV
- skórzana tapicerka :mrgreen:
- Chip by kostrz
- podgrzewane fotele
- dołożony podłokietnik
- elektryczna regulacja reflektorów
- lakierowanie nadwozia (lipiec 2014)
- folia przyciemniająca 95% na szybach z tyłu
- listwy, lusterka, klamki w kolorze nadwozia
- nowe klosze reflektorów i halogenów
- usprawnienie ogrzewania: ori termostat, ori nagrzewnica, regeneracja klap nadmuchu
- montaż klimatronika (marzec 2015)
- dodatkowe zegary
- spryskiwacze reflektorów
- przekaźnik 99
- dogrzewacz Eberspacher D3WZ
- hamulce G60 przód
Koło:
na lato TSW Razor 17" opony Fulda SportControl 215/45
na zimę RH Classic 16" opony 225/55
Mody oczekujące:
- reflektory soczewkowe
Marzec 2014
Wpadły wtryski od ASV oraz halogeny + kierunki
Zmieniłem tez olej z minerała na pół syntetyk
Klamki:
Kwiecień 2014
Skóry:
Maj 2014
Wpadła wiązka podgrzewania foteli od eSPe
Czerwiec 2014
Przed malowaniem:
Nowe graty:
Lipiec 2014
Powrót z lakierni:
Grudzień 2014
Międzyczasie wpadł ori termostat i nowe szkła do halogenów:
2015
Nowe graty:
Podziękowania dla kolegi klife za komplet do przekładki na klimatronik oraz kilka innych cennych gratów :mrgreen:
Montaż spryskiwaczy reflektorów:
Pozdro
Audi kupione w kwietniu 2013 z przebiegiem 191 tys, wersja włoska, na start zrobiona uszczelka pod głowicą, sprzęgło, wymieniona skrzynia biegów, zawieszenie, zregenerowane i wymalowane wszystkie zaciski. W późniejszym czasie została naprawiona klimatyzacja i wykonane mnóstwo mniejszych napraw wynikających z eksploatacji. Wszystko robione u mnie w warsztacie. :mrgreen:
Model: B4 Avant
Rok produkcji: 1993
Silnik: 1Z + wtryski ASV + Chip by kostrz
Olej Valvoline MaxLife Diesel 10W40 (był Castrol Magnatec 15W40)
Aktualny przebieg: 276 tys
Wyposażenie:
klimatronik
4x elektryczne szyby
elektryczne i podgrzewane lusterka
centralny zamek + pilot
światła przeciwmgielne
elektryczna regulacja reflektorów
Procon Ten System
skórzana kierownica S4
skórzana tapicerka
podgrzewane fotele
AC/BC
podłokietnik
dodatkowe zegary
spryskiwacze reflektorów
Po zakupie:
Aktualnie:
Modyfikacje:
- nowe tapicerki na boczkach własnej roboty
- na nowo zrobiona podsufitka
- AC/BC
- podświetlenie klamek wewnętrznych
- kierownica S4
- oświetlenie na nogi (po otwarciu drzwi)
- termometr + wyświetlacz temperatury zewnętrznej
- sprężyny z oryginalnego pakietu sport na przód
- listwy V6, halogeny + migacze
- wtryski ASV
- skórzana tapicerka :mrgreen:
- Chip by kostrz
- podgrzewane fotele
- dołożony podłokietnik
- elektryczna regulacja reflektorów
- lakierowanie nadwozia (lipiec 2014)
- folia przyciemniająca 95% na szybach z tyłu
- listwy, lusterka, klamki w kolorze nadwozia
- nowe klosze reflektorów i halogenów
- usprawnienie ogrzewania: ori termostat, ori nagrzewnica, regeneracja klap nadmuchu
- montaż klimatronika (marzec 2015)
- dodatkowe zegary
- spryskiwacze reflektorów
- przekaźnik 99
- dogrzewacz Eberspacher D3WZ
- hamulce G60 przód
Koło:
na lato TSW Razor 17" opony Fulda SportControl 215/45
na zimę RH Classic 16" opony 225/55
Mody oczekujące:
- reflektory soczewkowe
Marzec 2014
Wpadły wtryski od ASV oraz halogeny + kierunki
Zmieniłem tez olej z minerała na pół syntetyk
Klamki:
Kwiecień 2014
Skóry:
Maj 2014
Wpadła wiązka podgrzewania foteli od eSPe
Czerwiec 2014
Przed malowaniem:
Nowe graty:
Lipiec 2014
Powrót z lakierni:
Grudzień 2014
Międzyczasie wpadł ori termostat i nowe szkła do halogenów:
2015
Nowe graty:
Podziękowania dla kolegi klife za komplet do przekładki na klimatronik oraz kilka innych cennych gratów :mrgreen:
Montaż spryskiwaczy reflektorów:
Pozdro
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2018, 22:51 przez kubaaabee, łącznie zmieniany 35 razy.
- kubaaabee
- Forum Audi 80
- Posty: 268
- Rejestracja: 13 kwie 2013, 22:39
- Imię: Jakub
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Kraków
DziękiCacek pisze:Nooo bardzo mi sie podoba Dbaj o nią dalej. Kierownicy tylko pozazdrościć, a tak nawiasem fajnie "zbajerowałeś" schludnie i ładnie audiczke I oby twe plany sie powiodły <ok>
Czytałem trochę tematów i większość rozpisuje się że na Boschu mało można wyciągnąć, jeśli już coś zrobię to chciałbym około 120 KM więc AFN może nie styknąć
Ale też nie wiem co dadzą mi same AFNy
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Na samych wtryskach afn auto bedzie ż☺wawsze. na te 120 Km wystarczą afny wtryski i takie ecu https://audi80.pl/sprzedam-komputer- ... t87405.htm
i jak nastawnik działa prawidłowo to bedziesz jeździł spokojnie bez szarpań, a jak chcesz bawić sie i dłubać dalej to przekładka na pierburga. Na allegro całe pompy z potencjometrem po 1000 zł wystawiaja , a sobie wstawisz z Afn'a pompe.
i jak nastawnik działa prawidłowo to bedziesz jeździł spokojnie bez szarpań, a jak chcesz bawić sie i dłubać dalej to przekładka na pierburga. Na allegro całe pompy z potencjometrem po 1000 zł wystawiaja , a sobie wstawisz z Afn'a pompe.
- kubaaabee
- Forum Audi 80
- Posty: 268
- Rejestracja: 13 kwie 2013, 22:39
- Imię: Jakub
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Kraków
Tak, ale tylko dlatego że wkurzała mnie praca silnika w zimie. Po zmianie chodzi ładniej
Poza tym wszystkie simeringi nowe, pokrywa zaklejona z nową uszczelką, miska również, uszczelniacze zaworowe też zmienione, sitko w smoku czyste więc wyszedłem z założenia że będzie okej po zmianie.
Jak na razie w ciągu miesiąca zrobiłem 2 tys i nic się nie dzieje :p Nie bierze, nie poci się Zobaczymy
[ Dodano: 2014-05-04, 20:15 ]
Trafiła się fajna skóra więc wpadła :mrgreen:
Poza tym wszystkie simeringi nowe, pokrywa zaklejona z nową uszczelką, miska również, uszczelniacze zaworowe też zmienione, sitko w smoku czyste więc wyszedłem z założenia że będzie okej po zmianie.
Jak na razie w ciągu miesiąca zrobiłem 2 tys i nic się nie dzieje :p Nie bierze, nie poci się Zobaczymy
[ Dodano: 2014-05-04, 20:15 ]
Trafiła się fajna skóra więc wpadła :mrgreen: