Cześć! Z tej strony Kuba i chciałbym przedstawić moją A6 C4 z silniczkiem 2.5 TDI. Mimo, że do 18-stki mało mi brakuję, powoli chcę ogarniać ją pod siebie. Oczywiście do października nie będzie stała nieruszalna. :mrgreen: Przez ten czas tata będzie nią jeździł. Ale do rzeczy. Autko z zewnątrz nie wygląda tragicznie, ale niedługo zaprowadzam do znajomego blacharza i mi ogarnie pare rzeczy. Błotniki musiałem kupić zamienniki, gdyż nie mogłem znaleźć ori w dobrym stanie- chociażby w innym lakierze.
Autko z wyposażenia nie jest zbytnio bogate, ale i tak jest ok. Wnętrze nie przetarte, lecz jest mały kawałeczek deski połamany w niewidocznym miejscu koło dekoru od strony pasażera.
Avanturnik jest wyposażony w:
Climatronik
2x el szyby
El lusterka
Airbag
Zwykłe nagłośnienie, nie bose
Gwóźdź programu - 2.5 TDI AAT 115ps
Plany jakie mam w chwili obecnej:
Wtryski z AELa ( na tygodniu dojdzie jeden wtryski, gdyż w B4 mam pozostałe 4 i będę je przekładał)
Ogarnięcie tylnych głośników. Z tego co czytałem, trzeba kupić adapter gdyż to nie oryginalne radio
Czasami gdy depnę mu w wysokie obroty, gaśnie. Z tego co zobaczyłem, nie dochodzi paliwo do pompy. Odczekam pare sekund i normalnie odpala.
Czasami kopci nawet na wolnych obr taki siwy, coś podobnego do pary wodnej. Gdy dam na wysokie obr, z wydechu leci czarna woda. Nie ubywa oleju ani płynu chłodniczego.
Nie chodzi mi podświetlenie kierunku lewego na liczniku oraz podświetlenie temperatury i przebiegu.
Wymiana blendy i lampy lewej z tyłu, ale to już lakiernik mi zmieni.
Mam jedną fotke, a reszta z otomoto. Wpadnie więcej fot po powrocie od lakiernika.
[A6 C4 AAT] Srebny avanturnik
-
- Forum Audi 80
- Posty: 206
- Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
- Lokalizacja: TKI
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 206
- Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
- Lokalizacja: TKI
O wiele, i komfort nie do porównania. Wtryski zmienię od razu gdy wróci od blacharza i na początku sprawdzę kompresję. Niby od strzała odpala, ale lepiej dmuchać na chłodno.
[ Dodano: 2018-02-24, 17:51 ]
Wczoraj odebrana od lakiernika. Rzecz mówiąc- bajeczka. :mrgreen: Na wiosnę dopiero kupię raczej komplet listew dolnych i zrobię polerkę całego auta, a kierunek będzie w poniedziałek. Jak narazie przykleiłem klosz. :-> Jeżeli chodzi o silnik- na wysokich obr nie gaśnie i nie kopci na siwo. Może to i wina dziadowego paliwa... Jednak C4 mają pojemne baki.
[ Dodano: 2018-03-01, 19:48 ]
Dzisiaj podjechałem do znajomego mechanika by sprawdzić kompresje i inne pierdoły. Na każdym cylindrze wyszło 30 bar Podczas sprawdzania wtrysków, 2 z 5 lały, więc korzystając z okazji, na szczęście wziąłem komplet z AELa, który miałem w domu. Teraz lepiej przyśpiesza. 8-) 8-) Niedługo zmienię olej na 5w40 Valvonile (obecnie jeździ na edge castrol 5w40), rozrząd oraz przy przeglądzie, że zawieszenie przód. :-|
[ Dodano: 2018-03-06, 19:30 ]
Coś tak tu pusto...
Wszystko sprawdzone, a tu dalej ciężko odpala na aku 74 ah i 680a. W tamtym tyg wymieniłem aku na ten
q
Deczko lepiej odpala, ale nie tak samo jak stary 1Z w B4 (mimo, że tam pompa do uszczelnienia była :mrgreen: ) Pod kościołem była sytuacja, że po podgrzaniu świec kręcił i kręcił, a za drugim razem od strzała odpalił.
Dzisiaj przyszły mi dolne listwy zamienniki z alledrogo. Oby z dobre pare lat posłużyły. 8-)
Na valvo jeździ od soboty. Trochę trzeba pojeździć na wtryskach z AELa i program do niego zrobić w Otwocku. :mrgreen:
[ Dodano: 2018-02-24, 17:51 ]
Wczoraj odebrana od lakiernika. Rzecz mówiąc- bajeczka. :mrgreen: Na wiosnę dopiero kupię raczej komplet listew dolnych i zrobię polerkę całego auta, a kierunek będzie w poniedziałek. Jak narazie przykleiłem klosz. :-> Jeżeli chodzi o silnik- na wysokich obr nie gaśnie i nie kopci na siwo. Może to i wina dziadowego paliwa... Jednak C4 mają pojemne baki.
[ Dodano: 2018-03-01, 19:48 ]
Dzisiaj podjechałem do znajomego mechanika by sprawdzić kompresje i inne pierdoły. Na każdym cylindrze wyszło 30 bar Podczas sprawdzania wtrysków, 2 z 5 lały, więc korzystając z okazji, na szczęście wziąłem komplet z AELa, który miałem w domu. Teraz lepiej przyśpiesza. 8-) 8-) Niedługo zmienię olej na 5w40 Valvonile (obecnie jeździ na edge castrol 5w40), rozrząd oraz przy przeglądzie, że zawieszenie przód. :-|
[ Dodano: 2018-03-06, 19:30 ]
Coś tak tu pusto...
Wszystko sprawdzone, a tu dalej ciężko odpala na aku 74 ah i 680a. W tamtym tyg wymieniłem aku na ten
q
Deczko lepiej odpala, ale nie tak samo jak stary 1Z w B4 (mimo, że tam pompa do uszczelnienia była :mrgreen: ) Pod kościołem była sytuacja, że po podgrzaniu świec kręcił i kręcił, a za drugim razem od strzała odpalił.
Dzisiaj przyszły mi dolne listwy zamienniki z alledrogo. Oby z dobre pare lat posłużyły. 8-)
Na valvo jeździ od soboty. Trochę trzeba pojeździć na wtryskach z AELa i program do niego zrobić w Otwocku. :mrgreen:
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 206
- Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
- Lokalizacja: TKI
Kąt wtrysku był sprawdzany i jest ok. Narazie odpala bez zarzutów, ale zobaczymy. Wymienię zaworek i zobaczymy przy mrozach.
Seryjna 5-tka skrzynia w AAT w ogóle nie pasuje. Wręcz za krótka 5 bieg mógłby być deczko dłuższy, ale co poradzisz. Avanturnik dzielnie pokonuje te nasze drogi
[ Dodano: 2018-04-01, 22:52 ]
Listwy zamontowane U poprzedniego właściciela rozrząd z przodu był robiony, a z tyłu nie. Pasek, rolki, uszczelka pod pokrywe zaworów już czekają na montaż. Muszę dokupić jeszcze gumki pod śruby co idą do pokrywy zaworów i można działać 8-) Dodatkowo tuleje przy wahaczach będą wymieniane. A tak przy okazji Wesołego Alleluja
[ Dodano: 2018-04-10, 21:20 ]
Pare gratów pozostało mi z B4 m.in radio 4x75w, które ładnie odbierało założyłem do C4
O wiele lepiej odbiera stacje, jednakże za każdym razem resetuje się- tzw. poprzednie edycje typu bas itp są na 0 za każdym włożeniem kluczyka w stacyjce, jednakże nie mam jeszcze adapteru pod tylne głośniki. Może i przez to... sam nie wiem.
Na poprzednim radiu jak się ustawiło parametry tak zostawały
[ Dodano: 2018-12-22, 12:57 ]
Witam po dłuugiej nieobecności W C4 za wiele się nie zmieniło, prócz parę części typu pompa vacum. Jeździ, pali, skręca, hamuje- to chyba jest okej 8-) Jak był lany syntetyk, tak do tej pory jest. Od października mam już uprawnienia na B, jednakże muszę i tak wymienić prawo jazdy, gdyż mam zdany egzamin na kategorię A2 i planuję coś na przyszły rok kupić np. hornetkę
[ Dodano: 2020-01-05, 14:21 ]
Ahoj! Dawno tu byłem. Wartałoby co ruszyć. Z 4 tyg temu odebrałem samochód od mechanika. Zostało w nim zrobione wszystko- rozrząd, amortyzatory, chłodnice, wahacze itp. Rok temu miałem nieprzyjemną sytuacje na drodze, obróciło mnie i lewą ćwiartką uderzyłem w drzewo. Jednakże ani szyb nie ruszyło, ani zawieszenia, więc tylko blacharka mnie interesowała z lampami. Post dodany na szybkiego. A, teraz czekam na turbinke K16 gdyż moja k14 zjopie olej jak porąbana...
Seryjna 5-tka skrzynia w AAT w ogóle nie pasuje. Wręcz za krótka 5 bieg mógłby być deczko dłuższy, ale co poradzisz. Avanturnik dzielnie pokonuje te nasze drogi
[ Dodano: 2018-04-01, 22:52 ]
Listwy zamontowane U poprzedniego właściciela rozrząd z przodu był robiony, a z tyłu nie. Pasek, rolki, uszczelka pod pokrywe zaworów już czekają na montaż. Muszę dokupić jeszcze gumki pod śruby co idą do pokrywy zaworów i można działać 8-) Dodatkowo tuleje przy wahaczach będą wymieniane. A tak przy okazji Wesołego Alleluja
[ Dodano: 2018-04-10, 21:20 ]
Pare gratów pozostało mi z B4 m.in radio 4x75w, które ładnie odbierało założyłem do C4
O wiele lepiej odbiera stacje, jednakże za każdym razem resetuje się- tzw. poprzednie edycje typu bas itp są na 0 za każdym włożeniem kluczyka w stacyjce, jednakże nie mam jeszcze adapteru pod tylne głośniki. Może i przez to... sam nie wiem.
Na poprzednim radiu jak się ustawiło parametry tak zostawały
[ Dodano: 2018-12-22, 12:57 ]
Witam po dłuugiej nieobecności W C4 za wiele się nie zmieniło, prócz parę części typu pompa vacum. Jeździ, pali, skręca, hamuje- to chyba jest okej 8-) Jak był lany syntetyk, tak do tej pory jest. Od października mam już uprawnienia na B, jednakże muszę i tak wymienić prawo jazdy, gdyż mam zdany egzamin na kategorię A2 i planuję coś na przyszły rok kupić np. hornetkę
[ Dodano: 2020-01-05, 14:21 ]
Ahoj! Dawno tu byłem. Wartałoby co ruszyć. Z 4 tyg temu odebrałem samochód od mechanika. Zostało w nim zrobione wszystko- rozrząd, amortyzatory, chłodnice, wahacze itp. Rok temu miałem nieprzyjemną sytuacje na drodze, obróciło mnie i lewą ćwiartką uderzyłem w drzewo. Jednakże ani szyb nie ruszyło, ani zawieszenia, więc tylko blacharka mnie interesowała z lampami. Post dodany na szybkiego. A, teraz czekam na turbinke K16 gdyż moja k14 zjopie olej jak porąbana...