[B5 1.9 TDI AFN] A4 achatgrau sedan by Murdzi
[B5 1.9 TDI AFN] A4 achatgrau sedan by Murdzi
Witam
Po dwóch B4 przyszła pora na przedstawienie nowego starego auta. Opisywany egzemplarz użytkuję od kwietnia 2011.
Rok 2012 auto spędziło praktycznie w garażu, ponieważ poruszałem się 80 B4 1.9TDI. Auto jednak znalazło nowego właściciela, zatem głównym "daily car'em" staje się ponownie A4... Ogólnie auto ma służyć na co dzień, dlatego gwint czy felga 18 tutaj na pewno nie zagości. Jedyne czym się maszyna wyróżnia na chwilę obecną, to Navi Plus - to chyba jedyny przedlift na forum A4 Klub Polska z RNS-D na pokładzie. Plany i zadania do realizacji przedstawiam Wam poniżej - skromnie, bo skromnie, ale zawsze coś tam do rezania się znajdzie.
Trochę informacji o Audicy:
Model: A4 B5
Silnik: 1.9TDI 110KM AFN
Skrzynia: 4-biegowy automat
Rocznik: 1998, czyli model po I lifcie
Przebieg w momencie zakupu: 155500
Wyposażenie:
- ABS
- 4 x AIR BAG
- el. szyby z przodu
- el. lusterka
- Climatronic
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek + alarm
- nagłośnienie BOSE + zmieniarka w bagażniku
- oryginalne alusy 15' z B6
- dzielona tylna kanapa
- kierownica z eSy
- klamki i lustra w kolorze
- grzane fotele
- podłokietnik z przodu i z tyłu
- tempomat
- Navi Plus
- Hella Daytime
PLANY I ZADANIA DO WYKONANIA/ZROBIONE:
Techniczne sprawy:
- wymieniona odma
- komplet nowych świec żarowych BERU
- wymieniony przerywacz kierunkowskazów
- wymienione kompletne przednie zawieszenie na Master Sport
- wymienione filtry: paliwa, powietrza, przeciwpyłkowy, oleju
- wymieniony olej (Mobil Super 2000 10W/40)
- wymieniony napinacz + rolka alternatora
- wymieniony wąż od intrecoolera
- wymienione przednie tarcze hamulcowe, włożone Ferrodo 288mm + klocki Master Sporta
Wizualne:
- polerka końcówek wydechu
- lampy liftowe z tyłu
- ringi w zegarach
- ramki klubowe
- ręczny w skórze
- białe kierunki
- nowa pokrywa silnika
- grill RS4
- emblemat dope na tylną półkę
- kompletne podszybie (zabudowa akumulatora) od polifta
- malowanie zacisków na czerwono/pomarańczowo/czarne (jeszcze sam nie wiem )
- polerka całego auta
- nowy tylny zderzak
- prawe lusterko z anglika + maty podgrzewające
- kratki nawiewu poliftowe
- podświetlane klamki jak w A6 C5
- zmiana dekorów na ciemne drewno
- zmiana podświetlenia na LED
Dołożone wyposażenie:
- Navi Plus
- tempomat
- centralny na pilota
- światła do jazdy dziennej Hella Daytime
Inne:
- naprawa uchwytu na kubki w tunelu środkowym
- naprawa tylnych głośników
- odgrzybienie klimatyzacji
(Na żółto zaznaczone rzeczy już zrealizowane, na turkusowy zadania do wykonania)
Aktualne zdjęcia:
Zdjęcia słabe, bo robiłem telefonem - mam nadzieję, że uda się na dniach wykonać bardziej profesjonalną sesją.
Po dwóch B4 przyszła pora na przedstawienie nowego starego auta. Opisywany egzemplarz użytkuję od kwietnia 2011.
Rok 2012 auto spędziło praktycznie w garażu, ponieważ poruszałem się 80 B4 1.9TDI. Auto jednak znalazło nowego właściciela, zatem głównym "daily car'em" staje się ponownie A4... Ogólnie auto ma służyć na co dzień, dlatego gwint czy felga 18 tutaj na pewno nie zagości. Jedyne czym się maszyna wyróżnia na chwilę obecną, to Navi Plus - to chyba jedyny przedlift na forum A4 Klub Polska z RNS-D na pokładzie. Plany i zadania do realizacji przedstawiam Wam poniżej - skromnie, bo skromnie, ale zawsze coś tam do rezania się znajdzie.
Trochę informacji o Audicy:
Model: A4 B5
Silnik: 1.9TDI 110KM AFN
Skrzynia: 4-biegowy automat
Rocznik: 1998, czyli model po I lifcie
Przebieg w momencie zakupu: 155500
Wyposażenie:
- ABS
- 4 x AIR BAG
- el. szyby z przodu
- el. lusterka
- Climatronic
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek + alarm
- nagłośnienie BOSE + zmieniarka w bagażniku
- oryginalne alusy 15' z B6
- dzielona tylna kanapa
- kierownica z eSy
- klamki i lustra w kolorze
- grzane fotele
- podłokietnik z przodu i z tyłu
- tempomat
- Navi Plus
- Hella Daytime
PLANY I ZADANIA DO WYKONANIA/ZROBIONE:
Techniczne sprawy:
- wymieniona odma
- komplet nowych świec żarowych BERU
- wymieniony przerywacz kierunkowskazów
- wymienione kompletne przednie zawieszenie na Master Sport
- wymienione filtry: paliwa, powietrza, przeciwpyłkowy, oleju
- wymieniony olej (Mobil Super 2000 10W/40)
- wymieniony napinacz + rolka alternatora
- wymieniony wąż od intrecoolera
- wymienione przednie tarcze hamulcowe, włożone Ferrodo 288mm + klocki Master Sporta
Wizualne:
- polerka końcówek wydechu
- lampy liftowe z tyłu
- ringi w zegarach
- ramki klubowe
- ręczny w skórze
- białe kierunki
- nowa pokrywa silnika
- grill RS4
- emblemat dope na tylną półkę
- kompletne podszybie (zabudowa akumulatora) od polifta
- malowanie zacisków na czerwono/pomarańczowo/czarne (jeszcze sam nie wiem )
- polerka całego auta
- nowy tylny zderzak
- prawe lusterko z anglika + maty podgrzewające
- kratki nawiewu poliftowe
- podświetlane klamki jak w A6 C5
- zmiana dekorów na ciemne drewno
- zmiana podświetlenia na LED
Dołożone wyposażenie:
- Navi Plus
- tempomat
- centralny na pilota
- światła do jazdy dziennej Hella Daytime
Inne:
- naprawa uchwytu na kubki w tunelu środkowym
- naprawa tylnych głośników
- odgrzybienie klimatyzacji
(Na żółto zaznaczone rzeczy już zrealizowane, na turkusowy zadania do wykonania)
Aktualne zdjęcia:
Zdjęcia słabe, bo robiłem telefonem - mam nadzieję, że uda się na dniach wykonać bardziej profesjonalną sesją.
Ostatnio zmieniony 18 lis 2012, 16:32 przez Murdzi, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Jak ma się dobrych przyjaciół, to ma się i fajne prezenty 8-) Historia ciekawa, bo dostałem te kratki razem z całą deską z wystrzeloną poduszką. Nie była potrzebna facetowi, składał auto na nowych gratach, więc mój serdeczny przyjaciel zakręcił się przy tej uszkodzonej i przywiózł mi ją prosto pod dom
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- mayday2001
- Forum Audi 80
- Posty: 190
- Rejestracja: 29 sty 2011, 19:55
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Nie wiem co Wy macie do przebiegu? Napisałem przecież, że auto osobiście sprowadzałem z Niemiec, widziałem ile miało tam przebiegu, mam pełną dokumentację serwisową łącznie z książką i potwierdzenie z serwisu, że przebieg się zgadza. Kupiłem to auto głownie ze względu na przebieg - szukałem automata, który się szybko nie wysypie. Dodam, że miało dwóch właścicieli w briefie, przy czym mających to samo nazwisko - wyglądało to tak, jakby auto przejęła po ojcu córka.
A4 to nie porażka, tylko zupełnie inna konstrukcja co B4 - wiadomo, że jest więcej rzeczy do psucia, ale jeżeli dba się o auto, to nie jest tak fatalnie i tragicznie jak niektórzy piszą.
Lamp nie będę rezał, i nie chodzi o błotniki wcale. Po prostu zależy mi na halogenach. Jakbym chciał je wstawić na dole, to musiałbym kombinować zderzak od lifta, a to już są spore pieniądze. Światła są naprawdę bardzo dobre, odbłyśnik nie wypalony, świecą ok - nie mam parcia na soczewki. Chyba, że się trafią okazyjnie. Najpewniej jednak zostaną ori Bosche a wpadną kierunkowskazy z USA.
Gumy są dużo bardziej praktyczne, to nie jest auto na zloty, tylko do codziennej jazdy, w różnych warunkach, więc prościej mi utrzymać czystość z gumowymi dywanami. Mam ori materiałowe, ale z nich nie korzystam.
A4 to nie porażka, tylko zupełnie inna konstrukcja co B4 - wiadomo, że jest więcej rzeczy do psucia, ale jeżeli dba się o auto, to nie jest tak fatalnie i tragicznie jak niektórzy piszą.
Lamp nie będę rezał, i nie chodzi o błotniki wcale. Po prostu zależy mi na halogenach. Jakbym chciał je wstawić na dole, to musiałbym kombinować zderzak od lifta, a to już są spore pieniądze. Światła są naprawdę bardzo dobre, odbłyśnik nie wypalony, świecą ok - nie mam parcia na soczewki. Chyba, że się trafią okazyjnie. Najpewniej jednak zostaną ori Bosche a wpadną kierunkowskazy z USA.
Gumy są dużo bardziej praktyczne, to nie jest auto na zloty, tylko do codziennej jazdy, w różnych warunkach, więc prościej mi utrzymać czystość z gumowymi dywanami. Mam ori materiałowe, ale z nich nie korzystam.
- mayday2001
- Forum Audi 80
- Posty: 190
- Rejestracja: 29 sty 2011, 19:55
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Nie bulwersuj się poprostu piszę tak żeby Cię uczulić kolego z czym być może masz do czynienia.<beer>Pojeździsz sam zobaczysz. Różnica między soczkiem a zwykłą lampą nawet ORI Bosch jest znaczna. U mnie w książce też było wszystko pięknie 240000 .... a za 2miechy znalazłem drugą książkę w półce pod kierownicą o dziwo 480000 idealnie podrobioną z pieczątkami ASO hehe czyli w danej chili miał około 730000 Co ciekawe auto w środku wyglądało idealnie (nie chciało załadować foto) .Pozdro. Popatrz na foty nie wygląda na 730000 hehe