obstawiam że powiecie ze jestem zly i opentany i że nie potrafie uszanować sprzetu jaki mam czyli kultowego w latach 80 motocykla naszego zachodniego sąsiada czyli MZ ETZ 150
co ciekawego zastosowane w tym motocyklu
zmieniona korba od yamahy na wymiar inny tłok takie pierdoły
tarcza na tylnej osi ;D
hamulec hydrauliczny nożny
hamulec hydrauliczny ręczny nad klamką sprzęgła
zapłon elektroniczny oryginalny MZ typ B z modułem zapłonu
niestety nie mam zdjęć samego motocykla bo to są zdjęcia z treningu wiec musicie przecierpieć że jestem na nich tez ja
ten motocykl niestety nie ma lekko
ETZ 150
- michael80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 573
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:04
- Lokalizacja: Lubelskie LKR
Jesteś zły i opętany i nie potrafisz uszanować sprzętu jaki masz, a masz kultową ETZ z lat 80 A tak poważnie to triki fajne potrafisz ale szkoda tego motorka, do czegoś takiego kup sobie japońca a MZ do kościoła, ja już pół roku szukam odpowiedniej MZ-tki i trafić nie mogę.skizo pisze:obstawiam że powiecie ze jestem zly i opentany i że nie potrafie uszanować sprzetu jaki mam czyli kultowego w latach 80 motocykla naszego zachodniego sąsiada czyli MZ ETZ 150
- M@rcus
- Forum Audi 80
- Posty: 1037
- Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
- Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
- Kontakt:
Skoro się da to pokaż jakiś film czy cuś, postawienie i jazda na tylnym kole jak na foto to nie jakaś sztuka. Sam to przerabiałem począwszy od rometa 50, wsk125, teraz zostało się popukać w głowę że się nie szanowało, tak jak koledzy piszą szkoda mz-ki na takie katy, teraz już powoli zaczyna to być kultowy moto. Pozdro
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Ja mam MZ ETZ 150 w stanie idealnym, jest po remoncie zarówno blacharskim (nie była pordzewiała, tylko poobijana), jak i remoncie silnika. Jedyny problem jaki z nią miałem to był problem z układem ładowania akumulatora, po zamontowaniu elektronicznego regulatora napięcia (jakiś stary Bosch, ale 100% sprawny) problemy się skończyły. Remont silnika został przeprowadzony, na porządnych ori niemieckich częściach
Od prawie 2 lat nie jeżdżę nią i chyba już jeździć nie będę, więc przymierzam się do sprzedaży
Pozdrawiam <ok>
Od prawie 2 lat nie jeżdżę nią i chyba już jeździć nie będę, więc przymierzam się do sprzedaży
Pozdrawiam <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
przeczytalem uwaznie napis na koszulce ale "wiadro na mozg" zakladaj zanim zostanie tylko zgarnac go szufelka do wiadra! <palma>
ja bym bral (i moze kiedys podejme - na miasto nie ma lepszych) wlocha albo hiszpana w sensie Derbi albo inne Rieju z Minarelli AM6 'pod maska' - proste to jak konstrukcja cepa, lekkie jak rower i (o ile mozna tak powiedziec o czyms co ma 50ccm pojemnosci...) silne jak tur_joker pisze:do katania nie ma jak japonia