Witam, przed remontem góry silnika auto bez problemu odpalało, po złożeniu góry i całego osprzętu znikła iskra oraz przepływ paliwa.
Napięcie z modułu na cewkę wynosi 0.47V, napięcie na czujnik halla wynosi 2,5, napięcie dochodzące do modułu wynosi 12V. Co może być przyczyną?
[2.0 ABT + LPG] Brak iskry i przepływu paliwa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1
- Rejestracja: 04 paź 2024, 07:56
- Imię: Jakub
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT+lpg
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4737
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: [2.0 ABT + LPG] Brak iskry i przepływu paliwa
Tutaj jest cały poradnika jak szukać > silniki-czterocylindrowe/faq-co-zrobic- ... 98745.html
Jak był robiony remont to zobacz czy kabel przykręcony do głowicy w okolicy alternatora jest do niej dalej podłączony. I bezpieczniki, szczególnie te pod pokrywką Motor w skrzynce bezpieczników doczepione na dole.
Pompka paliwa staruje na chwilę po włączeniu zapłonu?
Jak był robiony remont to zobacz czy kabel przykręcony do głowicy w okolicy alternatora jest do niej dalej podłączony. I bezpieczniki, szczególnie te pod pokrywką Motor w skrzynce bezpieczników doczepione na dole.
Pompka paliwa staruje na chwilę po włączeniu zapłonu?