Rozpoczynamy od podniesienie kola i zdemontowania go,

W dalszej kolejności demontujemy zacisk :klucz 13 i 15mm
oraz jarzmo zacisku klucz imbusowy 8mm

zacisk podwiązujemy (np. drutem ) do sprężyny aby nie wisiał na przewodach

Zdejmujemy miseczke lekko podwazając ja śrubokretem i potem przy pomocy młotka delikatnie zbijamy ją , pod nią jest zawleczka i koronka na śrubie zawleczke demontujemy kombinerkami , smar wycieramy szmatą.
Srube odkręcamy kluczem nasadowym 24mm , i zdejmujemy powoli piaste z tarczą przytrzymując pierwsze lozysko które wypadnie



obracamy piaste i podważając śrubokretem wyjmujemy simering i wyciągamy wew. łożysko


cała piaste z tarczą wkręcilem w imadło i przebijakiem wybiłem pierścienie łożyska z obu stron piasty

potem wszystko dokładnie wycieramy i zabieramy sie za nabijanie nowych pierścieni uważając aby nie opierać piasty o wieniec ABS

ja nabijam zawsze przez stary pierścień i zawsze wszystko układa sie dobrze

nowe łożysko smarujemy dokładnie smarem do łożysk (dobrze je wetrzeć w wianek)
W trakcie nabijania zeszła tarcza wiec przy ponownym montażu jej styk czyścimy dokładnie
papierem ściernym ,zakładamy simering

i możemy przystąpić do montażu końcowego w odwrotnej kolejności do demontażu

luz regulujemy w taki sposób aby podkładka przesuwala sie pod pewnym naciskiem śrubokrętem

mniej wiecej prawidłowe dokrecenie wygląda tak że po udzerzeniu w kolo powinien być wyczuwalny lekki luz ,do miseczki nakładamy ok połowe smaru potem zakładamy koło
no i w droge pozdrawiam














