
Po wyjeciu zaplaniczki wypinamay przewody elektryczne i cała popielniczke mozemy odłozyc na bok. W dalszej kolejnosci odkręcamy 4 sruby mocujace cały panel z linkami i wciskami go wgłab zeby nie przeszkadzał. Teraz zabieramy sie za cały panel srodkowy konsoli w tym celu wyjmujemy 2 boczne kratki nawiewu i ukaża sie nam 2 sruby

oraz na dole (schowane w otworkach)
po wykręceniu których bedziemy mogli wyjąc cały panel ale to nie koniec, musismy jeszcze odkręcic 1 srubke w półeczce nad radiem( jezeli taka wystepuje zalezy od wersji wyposażenia) i wyjmujemy ja wraz z przyciskami aby wypiąc kostki elektryczne. Gdy juz to zrobimy mozemy wyjąc panel trzeba troszke szarpnac zeby wyszedł poniewaz trzyma go nawiew ale jest tylka na wcisk wiec nic nie urwiemy i ukaże sie nam taki oto widok
.Teraz pora wziac sie za deske rozdzielczą, na poczatek zdejmujemy z boku zaslepki i wykrecamy 2 sruby z prawej i lewej strony deski

Teraz musimy odkręcic pułeczke nad nogami kierowcy zeby miec dostęp do srub mocujących listwe elektryczna deski
jest ich 6 jak dobrze pamietam. Musimy odkręcic jeszcze 2 nakretki przy nagrzewnicy od nawiewu srodkowego
oraz 1 srubke (schowana za nawiewem na kratki srodkowe, jest widoczna i dostepna od strony półeczki nad nogami kierowcy) od nawiewu na szybe
, musismy w dalszej kolejnosci wyjac i odłaczyc głosniki w desce rozdzielczej. Ostatnią rzecza zostało zdjąc kierownice,przełaczniki zespolone oraz wyjąc zegary. Teraz mozemy pomału wyjmowac deske ciagnac ja do siebie, zejdzie ona z nawiewami na kratki boczne oraz z nawiewem na szybe, powinien ukazac sie taki widok 
Teraz bierzemy sie za odkręcenie nagrzewnicy czyli otwieramy maske i sa tam 2 nakretki
niestety nie zaznaczyłem ale widac i tak jedna u góry przy cewce a druga na dole ,odrazu zdejmujemy przewody z króćców nagrzewnicy. Skoro jestesmy juz z przodu to zdejmujemy wycieraczke od pasażera oraz podszybie plastikowe. Bedziemy widzieli wlot powietrza do nagrzewnicy, gdzie z boku sa 2 srubu które nalezy odkręcic aby mozna było odsunąc cała nagrzewnice. Po odsunieciu całej nagrzewnicy od góry sa 2 srubki oraz 2 zatrzaski trzymajace wkład nagrzewnicy. Jak juz wyjmiemy stara warto wyczyscic kanały oraz sprawdzic w jakim stanie sa gabki na klapkach. Teraz pozostało poskładac to w odwrotnej kolejnosci i cieszyc sie z zaoszdzędzonych pieniedzy, mi to zajeło około 4,5godz z zalaniem i odpowietrzeniem układu. :mrgreen:














