[B4 2.0 ABK] Kopci, pracuje jak traktor
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 03 maja 2016, 19:39
- Lokalizacja: Bolesław
[B4 2.0 ABK] Kopci, pracuje jak traktor
Witam, jak zwykle w ABK czyli falowanie, chciałem dopytać w kilku kwestiach, silnik pracuje na LPG dobrze czasami strzela po wydechu po odjęciu gazu a na benzynie kopci na niskich, przerywa, prze lutowałem przekaznik nr. 30, żadnej poprawy, wyczyściłem silniczek krokowy, co sprawdzać dalej ? Na pb po odpięciu przepływki pracuje dużo lepiej na wolnych lecz trzyma je ciut wyżej 1200 rpm przy dodaniu gazu jest lepsza reakcja ale przy trzymaniu go na 2500 przerywa. Co może być przyczyna i jak sprawdzać poszczególne elementy. Z góry dziekuję
Ostatnio zmieniony 04 maja 2016, 12:30 przez Gratkowski., łącznie zmieniany 1 raz.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Gratkowski., poszperaj bo na forum o abk jest wszystko opisane https://audi80.pl/topics77/b4-20-abk ... t88845.htm
ps i zaczął bym od sprawdzenia szczelności w dolocie
ps i zaczął bym od sprawdzenia szczelności w dolocie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 03 maja 2016, 19:39
- Lokalizacja: Bolesław
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Gratkowski., to od razu było napisać że miałeś strzał gazy więc jak obstawiam że przepływka się poszła pitolić - zobacz czy chodzi lekko i nie ociera ale obstawiam że jest otwarta.
Tak szczelność od filtr w górę, oczywiście puszka filtra też powinna być szczelna bo inaczej w ogóle filtr jest zbędny skoro silnik i tak ssie brudne powietrze.
Tak szczelność od filtr w górę, oczywiście puszka filtra też powinna być szczelna bo inaczej w ogóle filtr jest zbędny skoro silnik i tak ssie brudne powietrze.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 03 maja 2016, 19:39
- Lokalizacja: Bolesław
od filtra w górę jest szczelna, klapka ma dolegać równo ? U mnie jest krzywo, może to być powodem ?
[ Dodano: 2016-05-04, 13:10 ]
przemieszczając klapką na wolnych obrotach udało się uzyskać fajne wolne obroty i nawet wkręcanie się na obroty tylko na zdjętym wężu dolotowym, co myślicie ?
[ Dodano: 2016-05-04, 13:25 ]
przepływomierz ma jakaś sprężynkę ? Klapka powinna się naciągać i wracać ?
[ Dodano: 2016-05-04, 13:10 ]
przemieszczając klapką na wolnych obrotach udało się uzyskać fajne wolne obroty i nawet wkręcanie się na obroty tylko na zdjętym wężu dolotowym, co myślicie ?
[ Dodano: 2016-05-04, 13:25 ]
przepływomierz ma jakaś sprężynkę ? Klapka powinna się naciągać i wracać ?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Gratkowski., jak już pisałem wsio jest opisane https://audi80.pl/topics75/b4-abk-ni ... t15251.htm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 03 maja 2016, 19:39
- Lokalizacja: Bolesław
Panowie, sory że odkopuje rozebrałem przepływke, lekko podszlifowalem, podprostowałem (nie dokońca) i teraz pytanie z mojej strony jak ją ustawić ? w tym samym położeniu co była silnik nie pracował równo po przestawieniu na oko pojawia się ładna praca silnika lecz nie dłużej schodzi z obrotów na LPG. Ma to wpływ na spalanie ? (20 l. LPG ) poratujcie proszę ;]
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 03 maja 2016, 19:39
- Lokalizacja: Bolesław
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Gratkowski., jeśli nie działa, np. sonda lub jeszcze inne wady o których nie wiemy to na oko tego nie wyregulujesz.
Po za tym tam było pewnie napisane że na wolnych obr ma być 1V nie pamiętam tylko na jakich pinach.
A skoro auto nadal chodzi źle tzn. że jest jeszcze coś nie tak.
A gazownik nie wiem czy w ogóle będzie wiedział co z tym zrobić, a i kręcenie na oko raz w jedną raz w druga to też nie ustawienie.
Po za tym tam było pewnie napisane że na wolnych obr ma być 1V nie pamiętam tylko na jakich pinach.
A skoro auto nadal chodzi źle tzn. że jest jeszcze coś nie tak.
A gazownik nie wiem czy w ogóle będzie wiedział co z tym zrobić, a i kręcenie na oko raz w jedną raz w druga to też nie ustawienie.