[B4 2.0 ABK] Dusi, problem z przyśpieszniem - buggy
[B4 2.0 ABK] Dusi, problem z przyśpieszniem - buggy
Witam,
Bieg jałowy - jest ok, równo pracuje, nie dusi jak dam w pędzel.
Gdy wrzucę bieg i wcisnę do końca to go dusi, ale jak przytrzymam 6-7 sekund to nagle dostaje powera. Na każdym tak biegu jest. Co mam dalej sprawdzać?
Wszystko chodziło dobrze po odłączeniu wiatraków i znowu to samo. Już nie mam słów.
Wymienione:
Filtr powietrza
Filtr paliwa
Filtr oleju
Olej
Sprzęgiełko
Mechanik ustawił zapłon.
Silnik jest w buggy.
Bieg jałowy - jest ok, równo pracuje, nie dusi jak dam w pędzel.
Gdy wrzucę bieg i wcisnę do końca to go dusi, ale jak przytrzymam 6-7 sekund to nagle dostaje powera. Na każdym tak biegu jest. Co mam dalej sprawdzać?
Wszystko chodziło dobrze po odłączeniu wiatraków i znowu to samo. Już nie mam słów.
Wymienione:
Filtr powietrza
Filtr paliwa
Filtr oleju
Olej
Sprzęgiełko
Mechanik ustawił zapłon.
Silnik jest w buggy.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Nie potrafie przedstawić swojego auta bo tylko mam silnik pd niego. Zależy mi na pomocy.Krzysiek 84 pisze:siwyxd, Zanim dołączysz do Polskiego Klubu Audi 80, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań. Miło by było gdybyś przedstawił nam również swoją 80tkę w dziale Moje Audi 80
Co znaczy rozrzad zgadza sie ze znakami?Kogutiru pisze:Nieszczelność miedzy przepływomierzem, a przepustnicą. guma może być przetarta, węże podciśnienia, czy przy krokowcu guma, łączenia gumy z odmą.
Rozrząd zgadza się ze znakami?
Podnioslem korek oleju i delikatnie spadly obroty, po dodanou gazu wróciły.
Przepływomierz jest oki. Odme przeczyściłem bo była trochę zawalona. Wymieniłem pompe paliwa. Dalej nic.
Odłacze wiatraki całkiem i wyciągarke, zobaczymy. Co do ECU to nie sprawdze bo nie mam wtyczki pod diagnostyke. Nie dorobiona była. Sam komputer pokładowy jest.Jarewa pisze:W sumie wybrałeś najgorszy silnik do rzeźby..
Skoro coś było z wiatrakami wspólnego pewnie wina napięć... Powiedz co żeś tam wyrzezbił?? jakie napiecia widzi ECU? czy ma prawidłowe wszystkie masy? czy silnik ma prawidłową masę??