Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT + LPG] Drugi zapłon

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Bull
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 25 lip 2007, 14:05
Lokalizacja: Chełmno
Kontakt:

[B4 2.0 ABT + LPG] Drugi zapłon

Post autor: Bull » 24 gru 2007, 14:12

Witam,
Mam dziwny problem. Kiedy odpalam auto, nawet na mrozie zapala praktycznie "od kopa". Jednak kiedy je zgaszę i spróbuje odpalić jeszcze raz jest problem - muszę "pokręcić" zanim zaskoczy. Dodam, że na ciepłym silniku nie ma problemu.
Ktoś ma pojęcie co sie dzieje?

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 24 gru 2007, 14:37

Witam.
Sądze że nie ma się czym przejmować. U mnie jest taki sam objaw i myślę że jest to spowodowane tym iż na zimnym silniku mieszanka nie jest odpowiednio odparowywana i może występować efekt chwilowego przylewania bądź nieotrzymywania przez cylindry mieszanki. Zauważyłem że objaw ten występuje dość częśto we wszystkich markach samochodów nawet w fabrycznie nowych. Dlatego ja się tym nie przejmuje i poprostu zimnego auta nie gaszę od razu. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 24 gru 2007, 15:04

Potwierdzam tą przypadłosc choc u mnie wystepuje bardzo żadko, zimny silnik musi pochodzic z 2-3 minuty zeby go zgasić , dobrze jest odczekac chwile przed ponownym rozruchem , przy przełonczeniu odrazu na gaz i zgaszeniu również kłopot z uruchomieniem może wystepować na zimnym silniku lech chwila odczekania eliminuje ten problem , jak wiemy zimny silnik dostaje sporo paliwa wiec jest napewno tym spowodowane ;-) :-/

krychu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 209
Rejestracja: 17 sty 2007, 09:22
Lokalizacja: Brisbane

Post autor: krychu » 24 gru 2007, 19:11

Jezeli gasisz na lpg i kiedy chcesz odpalic nastepnie na benzynie musisz nim dlugo krecic. To przyczyna moze tkwic w puszczajacym elektrozaworze przy parowniku, co powoduje zalanie kolektora ssacego gazem i w chwili odpalania silnik sie zalewa i trzeba nim pozniej krecic.

madazaw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 243
Rejestracja: 09 sie 2007, 19:16
Lokalizacja: Kurpie

Post autor: madazaw » 26 gru 2007, 21:50

witam, aaa...to ciekawe z tym parownikiem, mam taki problem u siebie łapie sie każdej możliwości i wszystko jest niby ok, od VAGa po świece. Może faktycznie to wina tego parownika. A gdyby tak zrobić trick i na noc odpiąć przewód z zasilaniem gazowym ...może być taka metoda do sprawdzenia, albo zakręcić butlę z gazem i wypalić cały wodór aż zgaśnie, zostawić na noc i rano trach na benzynce..może akurat

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 26 gru 2007, 22:28

madazaw Przełącz na gaz i na pracującym silniku zdejmij jeden z przewodów na elektrozaworze jeśli masz przed parownikiem to najlepiej ten to spowoduje spalenie całego gazu w układzie i w rezultacie silnik zgaśnie.Potem wyłącz instalkę i możesz próbować na PB do woli.Nie musisz zakręcać butli.Przy okazji sprawdzisz czy elektrozawór zamyka się czy przepuszcza.

pozdrawiam

madazaw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 243
Rejestracja: 09 sie 2007, 19:16
Lokalizacja: Kurpie

Post autor: madazaw » 26 gru 2007, 22:33

ok, dziękować

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl