Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.0E] Olej w układzie chłodzenia

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
greegwhite
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 11 lis 2007, 19:45
Lokalizacja: Kłodzko

[B3 2.0E] Olej w układzie chłodzenia

Post autor: greegwhite » 24 gru 2007, 20:23

Witam.Dzis Mialem zonka:(:(
Zatrzymalem sie na Stacji benzynowej i patrze cos misie kopci spod machy.Otwieram a tam waz pekniety od Ukladu chlodzenia a z niego tryska plyn chlodzacy razem z olejem,wiecie Kawa z mlekiem.Caly zbiorniczek pelny tej Cremowej mazi :evil: wyciagam bagnet oleju a tam sucho :!: i ta Cremowa Mazia :!:
nie wiem czy uszczelka czy co to moze byc :!: :!: Pomocy :!: :!: :!: poprzdni wlasciciel powiedzial ze wymieniali uszczelke.ja wyplukalem caly silnik jakis czas emu zeby sprawdzic czy wciaga olej bylo dobrze tylkko chwilke :-/ a dzis Zonk:-/

powiedzcie co moge zrobic....
Ostatnio zmieniony 25 gru 2007, 21:42 przez greegwhite, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 24 gru 2007, 20:53

Uszczelka pod głowicą, pęknieta głowica lub pękniety blok silnika. Ewentualnie chłodnica oleju jeżeli takową masz. W każdym bądź razie bez zdjęcia głowicy się nie obędzie.

a.malek

Post autor: a.malek » 25 gru 2007, 11:34

Ja Bym zaczął jednak od chłodnicy oliwy. Nawet jeżeli jest ok to mało ryzykujesz sprawdzając, a jak zerwiesz głowicę i okaże się chłodnica to gul Ci skoczy...

Awatar użytkownika
greegwhite
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 11 lis 2007, 19:45
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: greegwhite » 25 gru 2007, 12:54

Heh Dziekuje :) bede dzialac cos po swietach a jak nie wytrzymam to jeszcze cos dzis zaczne skrobac:-)
Zaczniemy od chlodnicy oleju jak niebedzie to przyczyna to bedziemy podnosic glowice....

Na co mam uwazac przy zdejmowaniu glowicy?co z rozrzadem???

Prosze o jakie wiadomosci i wskazowki...co moge sprawdzac przed sciagnieciem glowicy??
Dzieki:)) Pozdro dla Was :)

a.malek

Post autor: a.malek » 26 gru 2007, 13:41

Zrób sobie znaki na rozrządzie (są fabryczne ale tak dla pewności), a jak będziesz odkręcał głowicę to odkręcaj śruby "po przekątnej" i nie wykręcaj ich do końca, tylko np. po półtora obrotu każdą tak, żeby równomiernie "wstawała". Przykład: Wykręć 1,5obr tą w prawym górnym rogu, potem tą w lewym dolnym, potem lewy-górny, prawy dolny, potem te bliżej środka i tak aż odkręcisz. z dokręcaniem tak samo. Z resztą z głowicą polecałbym jednak do mechanika...

Awatar użytkownika
greegwhite
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 11 lis 2007, 19:45
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: greegwhite » 06 sty 2008, 16:38

Witam.Uszczelka Byla cala:D:D:D Okazalo sie ze....Chłodnica oleju:):):)i tu byl problem.Kupilem i zalozona juz jest.
Dzieki Wszystkim:)) <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl