[ B4 2.0 ABK ] spalanie na biegu bez dodawania gazu
[ B4 2.0 ABK ] spalanie na biegu bez dodawania gazu
Zastanawiam się już jakiś czas czy nasze audice na pełnym wtrysku jadąc np. z góry na biegu nie dodając gazu maja jakieś spalanie? czy działa to jak diesel? bo słyszałem że japońskie samochody np. mazda mają spalanie zerowe, odpowie mi ktoś na to pytanie?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Tu jest ciekawa dyskusja właśnie na ten temat:
http://www.insomnia.pl/hamowanie_silnik ... 88808.html
http://www.insomnia.pl/hamowanie_silnik ... 88808.html
Sterowniki LPG (Bingo, Al 700) są wyposażone w funkcję cut-off i realizują odcięcie gazu przy zmniejszaniu sie obrotów silnika. Nie wiem na ile jest to skuteczne i jak mocno przymyka się trzpień silnika krokowego, ale funkcja jako taka jest i działa.WOJTEK26 pisze:Układ LPG nie ma takiej mozliwości żeby rozpoznać hamowanie silnikiem i odciąć dopływ gazu do silnika. A układ przepustnicy nigdy nie jest zamkniety szczelnie tylko ma położenie ustawione fabrycznie z małą szczelina i zawsze bedzie zasysał gaz
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Krokowiec zamyka sie jedynie do położenia min ( ustawionego dla biegu jałowego) ale nie całkowicie.czarekj pisze:Sterowniki LPG (Bingo, Al 700) są wyposażone w funkcję cut-off i realizują odcięcie gazu przy zmniejszaniu sie obrotów silnika. Nie wiem na ile jest to skuteczne i jak mocno przymyka się trzpień silnika krokowego, ale funkcja jako taka jest i działa.WOJTEK26 pisze:Układ LPG nie ma takiej mozliwości żeby rozpoznać hamowanie silnikiem i odciąć dopływ gazu do silnika. A układ przepustnicy nigdy nie jest zamkniety szczelnie tylko ma położenie ustawione fabrycznie z małą szczelina i zawsze bedzie zasysał gaz