Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 jn]Zbiorniczek posredni paliwa

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Andrew^

[b3 jn]Zbiorniczek posredni paliwa

Post autor: Andrew^ » 24 kwie 2008, 16:30

Witam,
w Audi B3 z silnikami na pelnym wtrysku przy pompie i filtrze wystepuje zbiorniczek, nazwany w ETKA jako zbiorniczek posredni paliwa.
Czy jest on potrzebny do poprawnej pracy silnika, lub ukladu paliwowego ??
Na rysunku pozycja nr. 1
Obrazek

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 24 kwie 2008, 18:04

myślę że może być niezbędny do prawidłowej pracy układu paliwowego, na pewno jakiś szkop nad tym myślał i nie bez przyczyny to tam jest.

Andrew^

Post autor: Andrew^ » 24 kwie 2008, 18:09

heh :) spoko nie do konca o taka odpowiedz mi choidzilo ale milo ze chociaz probowales ;)
Na moj gust jest to zbiorniczek ktory ma w sobie takze zawor zwrotny i dzieki temu utrzymuje paliwo w przewodzie paliwowym od zbiorniczka do rozdzielacza zeby silnik natychmiast po zakreceniu mogl zapalic a nie dopiero kiedy przepompuje paliwo, a sam zbiorniczek jest po to by mial wystarczajaco paliwa zeby odpalic zanim pompa przepompuje paliwo z baku.

Jesli sie nie myle to mozna by sie pozbyc tego zbiorniczka bo kosztuje duzo a, osobno bez pompy i filtra szrotownicy nie chca go sprzedac :cry:

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 24 kwie 2008, 20:56

Nawaliło Ci to coś? Jeżeli potrzebujesz coś takiego, to u mnie sie to wala gdzieś po garażu.

mazi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 137
Rejestracja: 16 gru 2007, 01:32
Lokalizacja: Kazimierza W.

Post autor: mazi » 24 kwie 2008, 21:22

witam to ustrojstwo to zasobnik cisnieniowy jego zadanie to utrzymac cisnienie w przewodzie zasilajacym po wylaczeniu silnika
mozna bez tego zyc ale rozruch trwa bardzo dlugo

Andrew^

Post autor: Andrew^ » 24 kwie 2008, 21:29

mialem przekladke z PM na JN, a jak wiadomo w mono wtrysku takiego zasobnika nie przewidziano ;)

mazi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 137
Rejestracja: 16 gru 2007, 01:32
Lokalizacja: Kazimierza W.

Post autor: mazi » 24 kwie 2008, 22:18

w PM pompa dobija w momecie przekrecenia kluczyka w JN pracuje po przekreceniu sie walu, jak nie masz zasobnika to zaloz jakis zawor zwrotny pomoze na pewno tylko o odpowiedniej przepustowosci bo przy wyzszych obrotach maszyna ci bedzie przerywac a i tak na obroty nie wejdze, najlepszy orginal

Andrew^

Post autor: Andrew^ » 24 kwie 2008, 22:35

dobrze wiedziec :) w takim razie pozostaje znalezsc zasobnik i przekaznik od pompy i juz komplet :D
aaa no i uruchomic wreszcie %-) moze sie wkoncu udooo :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl