Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 RU] Przy mocnym hamowaniu prawie gaśnie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
adam247

[80 B3 RU] Przy mocnym hamowaniu prawie gaśnie

Post autor: adam247 » 26 sie 2008, 18:19

Witam przeglądałem wszystkie posty i takiego problemu nie znalazłem ,natomiast problem mam taki jak jadę i nagle zahamuje mocno to obroty przez 2 sek spadają do 200 i sie podnoszą zaznaczam ze nie jest to związane z podciśnieniem bo sprawdzałem w inny sposób aż noga bolała od wciskania pedału i ok wydaję mi sie ze jest to związane coś z filtrem jak hamuje to mocno go przechyla do przodu a kumpel mówił jak go kupowałem ze obudowa filtra jest jakby wyższy bo dotyka maskę jak zamknę ale przeglądając fotki to dlamie jest ok ale maski dotyka po zamknięciu ,i dodam ze jak ręcznie go ruszam mocno to tez spadaja obroty i nie mam pojęcia co zrobić bo wszystko wydaje się być szczelne
i 2 pytanie obroty spadają mi po chwili na 800 i jest to wydaje mi sie troszkę za mało dlatego ze widzę jak jest ciemno ze kontrola od ładowania delikatnie świeci a nie powinno a chciałem podnieść jest tam taka śrubka z nakrętka kontrującą to żadnej reakcji nie było wiec może mi ktoś powie jak można delikatnie podnieść obroty
KTO BYŁ CIERPLIWY I DO KOŃCA PRZECZYTAŁ BROWAR ........ <piwo> JESTEM Z GDYNI

Awatar użytkownika
krzysiek11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 256
Rejestracja: 13 cze 2007, 16:52
Lokalizacja: Wejherowo/Kartuzy

Post autor: krzysiek11 » 26 sie 2008, 19:07

może gumowa uszczelka ,,gaźnika''

adam247

Post autor: adam247 » 26 sie 2008, 19:30

no właśnie po 1 to nie wiem gdzie ona jest a jedyne co tam znalazłem to jak dobrze mysle to podstawa gaźnika i jest na silikon wklejona

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 26 sie 2008, 21:43

No myśle że to nie wina podstawy gaźnika a serwa. Skoro obroty Ci spadają znaczy że pompka hamulcowa jest zbyt obciążona. Powodów może być wiele. Stawiam na jej koniec. A jak z skutecznością hamulców?

Widze że jesteś z Gdańska więc zapraszam równiez na nasze lokalne forum gdzie można się sporo dowiedzieć a i przy okazji umówić się z kilkoma klubowiczami co Ci pomogą.

Trójmiejski Klub Audi

adam247

Post autor: adam247 » 27 sie 2008, 06:11

witam z Gdyni :) hamowanie jest b.dobre a próbowałem na postoju wciskałem hamulec i wszystko ok było i jak szarpnę filtrem powietrza wraz z gaźnikiem to wtedy tez obroty zaszaleją i dzieje sie na ta paliwie na gazie jest ok Dzięki za linka :)

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 27 sie 2008, 08:39

Myśle że oba problemy nei maja nic wspólnego ze soba. Fakt iż jak szrpniesz gaźnikiem może oznaczać iż podstawa gaźnika jest uszkodzona. Jednkaże jest to tzw lewe poiwetrze (tylko dlaczego na LPG jest okey - powinien bycten sam problem). Raczej myślę że wina jest po stronie gaźnika - może któreś podciśnienie jest źle podłączone.

Co do hamulców to jednak stawiam na uszczelke w pompce hamulcowej. Ale moge się rzecz jasna mylić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl