Witam
Ostatnio silnik stał się dużo głośniejszy niż zwykle nawet moi pasażerowie skarżą się na nadmiar hałasu, tłumik środkowy i końcowy wymienione na nowe, myślę jeszcze nad uszczelką kolektora wydechowego ale zanim zacznę rozbiórkę wolałbym spytać fachowców.Katalizator w porządku ostatnio na analizatorze spalin facet pytał ile mój silnik ma przejechane ze zdziwienia.
Pozdrawiam
[Audi 80 2.0 ABK LPG] Strasznie głośny, szarpanie silnika?
[Audi 80 2.0 ABK LPG] Strasznie głośny, szarpanie silnika?
Ostatnio zmieniony 17 paź 2008, 19:21 przez krisiun1, łącznie zmieniany 3 razy.
Witam
Po kupnie auta mialem identyczne objawy okazalo sie ze to czujnik dajacy sygnal do ecu, po wymianie i regulacji chodzi jak zloto.
Dopiero sie ucze co i jak, czy przy slabej uszczelce kolektora spaliny nie przedostaja sie do srodka ? Jakis czas temu mialem problem z uszczelkami na wkladkach w ktorych sa wtryski.
Silnik strasznie telepal az poduszka sie rozleciala (wiadomo TOPszit) z wydechu prychalo, poo wymianie wszystko wrocilo do normy. koszt 22pln w ASO. Przy okazji sobie sprawdz stan uszczelek, moje ze starosci rozlecialy sie przy zmianie.
Chyba ze sie myle co diagnozy i calej reszty to prosze o poprawienie <ok>
Po kupnie auta mialem identyczne objawy okazalo sie ze to czujnik dajacy sygnal do ecu, po wymianie i regulacji chodzi jak zloto.
Dopiero sie ucze co i jak, czy przy slabej uszczelce kolektora spaliny nie przedostaja sie do srodka ? Jakis czas temu mialem problem z uszczelkami na wkladkach w ktorych sa wtryski.
Silnik strasznie telepal az poduszka sie rozleciala (wiadomo TOPszit) z wydechu prychalo, poo wymianie wszystko wrocilo do normy. koszt 22pln w ASO. Przy okazji sobie sprawdz stan uszczelek, moje ze starosci rozlecialy sie przy zmianie.
Chyba ze sie myle co diagnozy i calej reszty to prosze o poprawienie <ok>
- greegwhite
- Forum Audi 80
- Posty: 26
- Rejestracja: 11 lis 2007, 19:45
- Lokalizacja: Kłodzko
SZARPIE NA WOLNYCH OBROTACH
Witam.Mam maly problem.Ostatnio zaczelo sie dziac cos dziwnego z moim autem.Nie dosc ze nie chcial palic to w dodatku przy ruszaniu strasznie szarpie samochodem ale tylko do pewnych obrotow ok 2tys-2.3tys.a potem jedzie,najgorzej na 1-ym i 2gim biegu.Nie wiem co sie dzieje.Wymienilem cala kopulke z tym srodkowym palcem.szarpanie nie ustalo,myslelem ze poprostu slaba iskre daje i sie dlawi.Zawsze ruszalem bez dodawania gazu a teraz musze ostro dodac gazu zevby ruszyc.Co do palenia to mialem dziwne rzeczy.Przychodzilem rano i krecilem az do rozladowania akumulatora i nic...po przyjsciu do auta po kilku godzinach auto plilo na dotyk <osohozi> szukalem wszedzie przyczyny gdy pewnego razu rano przyszlo mi znowu odpalic auto i mialem ten sam problem,ale odczepilem czujnik temperatury ten przy wlocie do silnika (niebieski) i silnik odpalil,po chwili wahaly mu sie obroty po zalozeniu wtyczki na czujnik silnik zaczal pracowac rowno.Myslelem ze to czujnik kupilem nowy 42zł(zamiennik) i dalej to samo.Nie wiem zobaczymy teraz po wymianie kopolki zaplonowej z palcem.
PODSUMOWYWUJAC........ MAM PROBLEM Z SZARPANIEM SILNIKA PRZY RUSZANIU Z PIERWSZEGO BIEGU,chcialbym to zlikwidowac.POMOCY CO ROBIC?????????? <buu> <buu> <buu> <buu>
Kolego stosuj sie do regulaminu, uzywaj kropek i przecinków i zdanie zaczyna sie z dużej litery. Nie pisz cały czas z dużej litery.
PODSUMOWYWUJAC........ MAM PROBLEM Z SZARPANIEM SILNIKA PRZY RUSZANIU Z PIERWSZEGO BIEGU,chcialbym to zlikwidowac.POMOCY CO ROBIC?????????? <buu> <buu> <buu> <buu>
Kolego stosuj sie do regulaminu, uzywaj kropek i przecinków i zdanie zaczyna sie z dużej litery. Nie pisz cały czas z dużej litery.
Ostatnio zmieniony 06 lis 2008, 17:06 przez greegwhite, łącznie zmieniany 2 razy.