To jest kabelek który jest wpięty do boku gaźnika pod ta osłoną filtra. I jak go wyciągnę to momentalnie obroty silnika wskakują na 900 i chodzi idealnie, zero spadków czy telepań. Ale jak włożę z powrotem te kabelki to silnik nadal wariuje. Od czego są te kabelki :?:
[B3 1.8 RU] Od czego te kabelki ?
- KLAKSON
- Forum Audi 80
- Posty: 1767
- Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
- Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
- Kontakt:
[B3 1.8 RU] Od czego te kabelki ?
Witajcie, jestem w sumie w połowie już zadowolony bo doszedłem co jest z moimi obrotami na luzie. Odkąd go kupiłem tj. 4 lata już zawsze nie miał równych obrotów. Wahało się pomiędzy 200 :shock: a 900 i cały czas falują i telepią silnikiem. Aż do wczoraj gdy zajrzałem pod maskę by wymienić filtr powietrza. Zobaczyłem cos takiego jak na tym zdjęciu :
![Obrazek]()
To jest kabelek który jest wpięty do boku gaźnika pod ta osłoną filtra. I jak go wyciągnę to momentalnie obroty silnika wskakują na 900 i chodzi idealnie, zero spadków czy telepań. Ale jak włożę z powrotem te kabelki to silnik nadal wariuje. Od czego są te kabelki :?:
To jest kabelek który jest wpięty do boku gaźnika pod ta osłoną filtra. I jak go wyciągnę to momentalnie obroty silnika wskakują na 900 i chodzi idealnie, zero spadków czy telepań. Ale jak włożę z powrotem te kabelki to silnik nadal wariuje. Od czego są te kabelki :?:
Witam miłośników cupejek. Mam prośbę i pytanko pomocy???? kto wie co boli moje autko nic mi się nie świeci prócz tego jak przekręce stacyjke nd desce ciemno i kokpit też nie jestem elektrykiem ale coś tam potrafie lecz tego nie umiem sobie naprawić może to coś pomorze? mam zwarcie bo zegar od czsu do czasu mi gaśnie i sie włancza bezpieczniki mam dobre panowie podpowiedzcie mi co mam zrobić gdzie jeszcze szukać usterki :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
[ Dodano: 2009-04-07, 13:05 ]
Mam audi 80 b3 cupe 2.0E
[ Dodano: 2009-04-07, 13:05 ]
Mam audi 80 b3 cupe 2.0E
To jest czujnik od gaźnika, on odpowiada za to, ze jak jest podłączony, to obroty wskakują na ok. 1000-1100, a potem spadają do 900 i na takim poziomie się utrzymują. Natomiast gdy jest wyciągnięty, to obroty sa stale. Mogę wiec wywnioskować, ze albo masz padnięty czujnik, albo padnięty gaźnik :mrgreen:
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
obcy_77, przecież Omen Ci już napisał co to może być, a ty dalej swoje. Po drugie, można podpiąć się pod czyjś temat, ale z podobnym problemem, a nie zupełnie innym i to jeszcze w Dziale z innej kategorii!
Masz tu link do tematu opisującego wymianę kostki stacyjki, skoro nie umiesz sobie poszukać
https://audi80.pl/b3-b4-kostka-stacy ... t27544.htm
Następne twoje posty "nie na temat", będą usuwane!
Masz tu link do tematu opisującego wymianę kostki stacyjki, skoro nie umiesz sobie poszukać

Następne twoje posty "nie na temat", będą usuwane!