Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABK] Kolektor wydechowy,ssący i uszczelniacze - problem.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
dudi777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 03 paź 2008, 10:05

[ABK] Kolektor wydechowy,ssący i uszczelniacze - problem.

Post autor: dudi777 » 09 cze 2009, 13:26

witam mam pęknięty kolekto wydechowy,jak zimny to pierdzi jak diesel.Kupiłem drugi od Pana który miał taki sam silnik,jednak na kolektorze nie ma oznaczeń katalogoych jak mam na oryginale.I tutaj moje pierwsze pytanie czy ten kolektor który jest na zdjęciach będzie dobry Oznaczenia na nim są nastepujące: LRT ; AGK010 ; 3363.I czy wloty od środkowych cylindrów śa o 2-3 mm troche cofnięte od skrajnych?Drugie pytanie to czytałem na forum że chłopaki spawali kolektory,czy da sie to zrobic bez zdejmowania kolektora ssącego? A jeżeli juz bym sie zdecudował na wymiane kolektora wydechowego to czy przy odkręcaniu jego mechanik może cos rozregulować,czy musi wykręcać wtryski,czy one wyjdą razem z kolektorem ssącym??Ogólnie prosiłbym o jakiekolwiek problemy mogące powstac przy jego wymianie,pomijająć problem z wykręcaniem śrub.Adi bierze mi około 0.25 l oleju na 1000 km,wieć pierwsza mysl z forum to uszczelniacze i piszecie ze mozna je wymienic bez sciagania głowicy,czy duzo jest przy tym roboty?I jakie cisnienie powinno byc na cylindrach zeby sprawdzic ze to jednak nie pierscienie do wymiany?

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 09 cze 2009, 15:23

dudi777 pisze:bierze mi około 0.25 l oleju na 1000 km,wieć pierwsza mysl z forum to uszczelniacze i piszecie ze mozna je wymienic bez sciagania głowicy,czy duzo jest przy tym roboty?I jakie cisnienie powinno byc na cylindrach zeby sprawdzic ze to jednak nie pierscienie do wymiany?
tak małym zużyciem oleju możesz się tylko cieszyć. jest dobrze i nie daj sobie wmówić, że to pierścienie. tu masz o tym jak wymienić uszczelniacze zaworowe bez zdejmowania głowicy: https://audi80.pl/b3-wymiana-uszczel ... t30207.htm
uszczelniacze polecam Elring.

dudi777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 03 paź 2008, 10:05

Post autor: dudi777 » 10 cze 2009, 09:41

A coś na temat tego koletora kto s wie,moze ktoś napisze o jego spawaniu czy na temat tego co mam na zdjeciach.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl