Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 PP] Wymiana gaźnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Grzecho89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 01 lut 2009, 18:40
Lokalizacja: Chełm/Lubelskie

[80 B3 PP] Wymiana gaźnika

Post autor: Grzecho89 » 12 paź 2009, 21:25

Witam wszystkich ;-)

W końcu powoli zabieram się za swoją Audiczkę i na początek szykuje się nowy (zregenerowany) gaźnik, i w związku z tym mam do Was pewne zapytanie...
Czy samemu zdołam wymienić tenże gaźnik :?: Chodzi mi głównie czy nie ma tam jakiś "ukrytych" niespodzianek :mrgreen: . Oczywiście gaźnik to Pierburg 2EE.

Z góry dzięki za pomoc <piwo>

PS: Jak już wyszykuję Audiczkę do codziennej jazdy to na jakimś zlocie postawię <piwo> za zawracanie d... :lol:

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 12 paź 2009, 21:41

Montaż i demontaż jest prosty jak konstrukcja cepa. Pamiętaj tylko aby podłączyć i odpowiednio puścić kabel masowy idący do pokrywy głowicy bo ja zawsze zapominałem go podłączyć albo podłączyłem tak że później ściągałem go filtrem powietrza. Praktycznie nie ma przewodów podciśnieniowych a ten multum wtyczek, które tam są trudno pomylić. Nie pogub zapinek od linki gazu.

Wojtek70
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 18 lis 2008, 11:17

Post autor: Wojtek70 » 12 paź 2009, 21:55

Odkręcasz filtr powietrza i na górze gaźnika masz trzy śrubki na klucz 10, wykręcasz i po robocie.

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 13 paź 2009, 12:33

Poradzisz sobie wymieniałem parę dni temu u siebie.Nie wiem czy masz LPG jak masz to będziesz musiał z nowego gaznika wykręcić szpilki bo oryginalne nie skręcą ci filtra powietrza bo są za krótki ze względu na mikser ;-)

Awatar użytkownika
Grzecho89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 01 lut 2009, 18:40
Lokalizacja: Chełm/Lubelskie

Post autor: Grzecho89 » 14 paź 2009, 12:01

Dzięki za pomoc <piwo> ,

aldi, miałem właśnie na myśli te przewody podciśnieniowe, ale skoro ich nie ma, to wystarczy tylko posiadać umiejętność posługiwania się kluczami :lol:

goldi j51, nie mam gazu, więc mam trochę prościej :mrgreen:

[ Dodano: 2009-11-03, 18:33 ]
Podepnę się pod swój stary temat, ponieważ nie chcę zaśmiecać forum tworząc nowy. A mianowicie mam mały problem. Wymieniłem gaźnik na regenerowany i d*** samochód nie chce odpalić :evil: . Wszystkie wtyczki przeczyściłem specjalnym preparatem, czujnik odpowiadający za odpalanie w niskich temperaturach wymieniowy, podstawa gaźnika również, paliwo dochodzi itp. Wszystko jest w jak najlepszym porządku, wtyczki powpinane jak i "szlaufiki" i zero reakcji ze strony gaźnik.

Jeśli to coś pomoże to samochód wczoraj odpalił i zgasł, ponownie nie odpaliłem bo padł aku.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl