Witam koledzy
Mam taki problem że dzisiaj po odpaleniu ciepłego silnika nie zgasła kontrolka oleju. Więc zgasiłem i sprawdziłem poziom i jest na minimum więc kontrolka nie powinna się jeszcze raczej palic, więc go dopaliłem i okazało się że z przodu silnika rzuca olejem. Poszedł najprawdopodobniej uszczelniacz wału. Mam pytanie czy bez kanału da radę to zrobić czy raczej się za to nie zabierać? Ile takie coś może kosztować u mechanika i czy jeżeli zobaczy że poci się glowica podejmie się wymiany samego uszczelniacza bez robienia głowicy? Samochód ma pojeździć jeszcze góra 3-4 m-ce i miimo że jak narazie nie było z nim problemu to nie chciałbym teraz ładować w niego pieniędzy.
Silnik to 1.8s PM 66kw +lpg
			
			
													[B3 1.8S PM] Wyrzuca olej, pali się kontrolka
[B3 1.8S PM] Wyrzuca olej, pali się kontrolka
					Ostatnio zmieniony 30 mar 2010, 20:15 przez mark_cnk, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									
						- 
				
				zwierzak213a2
 
- Motostacja pl
 - Forum Audi 80

 - Posty: 6966
 - Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
 - Imię: Motostacja PL
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan quattro
 - Silnik: 2.8 AAH
 - Lokalizacja: Kraków
 - Kontakt:
 
Trochę roboty z tym jest bo trzeba zdjąć cały pasek rozrządu. Dojście z przodu jest dość kijowe więc najlepiej jest rozebrać cały przodek. Demontaż przodka (zderzak, wzmocnienie itp) to pół godziny roboty a mamy idealny dostęp do silnika.
Tu masz moje fotostory z tej pracy:
https://audi80.pl/b3-16td-sb-wymiana ... t32993.htm
			
			
									
									
						Tu masz moje fotostory z tej pracy:
https://audi80.pl/b3-16td-sb-wymiana ... t32993.htm
							








