[B3 1.8S] Po remoncie nie odpala.
[B3 1.8S] Po remoncie nie odpala.
Witam. Posiadam audi 80 B3 1.8 S oznaczenie silnika SF 88km gażnik keihin I, instalacja pierwszej generacji.Autko po remoncie, razem ze szwagrem je robiliśmy.Jaki problem, AUDI nie odpala, ani na benzynie ani na gazie.Kompletny remont głowicy, planowanie, docieranie zaworów, wymiana uszczelniaczy.Wymieniliśmy pierścienie oraz panewki korbowodowe.Uszczelki i płyny wymienione.Ustawiony rozrząd,zapłon też, iskra jest.Wymieniona kopułka,palec,przewody,świece,reszta sprawna.Autko przy zdjętej pokrywie powietrza nie zasysa powietrza, wydmuchuje je.Czym jest to spowodowane? Czy jest możliwe że zawór mógł się zablokować, chodzi mi to po głowie? Jakieś porady?
- misiek3456
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 13 gru 2007, 10:59
- Lokalizacja: Wroclaw
Głowica jest idealnie zrobiona, zawory również są dobrze dotarte i ułożone. Rozrząd ustawiony na znaki wiec pomyłki nie ma. Zapłon prawie idealnie ustawiony. Na razie nie mam jak sprawdzić kompresji.Sam juz nie wiem dlaczego wywala mi powietrze zamiast go zasysać,co może być nie tak.Jak wyciągaliśmy tłoki to na rowkach było kupe nagaru, wyczyścilismy wszystko i założone zostały nowe pierścienie,głowica skręcona tak jak być powinna więc ciśnienie powinno być dobre.Dwie świece mam mokre od benzyny,nie wiem czym jest to spowodowane?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Sprawdź jeszcze raz rozrząd bo może masz obrócone kółko napędzające wałek rozrządu o 180°, bo na jeden obrót wałka rozrządu przypadają dwa wału korbowego.bajtek205 pisze:Sam juz nie wiem dlaczego wywala mi powietrze zamiast go zasysać,co może być nie tak.
Popatrz czy masz krzywki na pierwszym cylindrze w górze gdy palec rozdzielacza poda iskrę na pierwszy cylinder i pierwszy tłok masz w zewnętrznym zwrocie.
Ostatnio zmieniony 04 cze 2010, 22:55 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 1 raz.
- misiek3456
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 13 gru 2007, 10:59
- Lokalizacja: Wroclaw
Witaj dwie swiece mokre a powinny byc wszystkie cztery, z tego co opisujesz to na dwa cylindry z mokrymi swiecami podawane jest paliwo,a pozostale dwie swiece,jezeli sa suche to cylindry nie dostaja paliwa twierdzisz ze wszystko ustawione, a ja uwazam ze nie sklaniam sie do tego co napisal < aldi> sprawdz jeszcze raz rozrzad :!: