Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABK] pytanie o regulator ciśnienia paliwa.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
audiktom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 433
Rejestracja: 09 lis 2007, 15:51
Lokalizacja: podkarpacie

[2.0 ABK] pytanie o regulator ciśnienia paliwa.

Post autor: audiktom » 29 lip 2010, 19:48

Witam, wiem że tematów było sporo o ten regulator ale odpowiedzi w nich nie znalazłem, a mianowicie chodzi mi o to czy jeśli ściągnę wężyk z niego i pokręcę rozrusznikiem lub włączę sam zapłon paliwo powinno polecieć? czy słabe ciśnienie pompy paliwa może spowodować że silnik nawet nie kichnie? bo iskra jest, przekaźnik 30 ok. pompę paliwową słychać a silnik nawet nie złapie, i już nie wiem czego się mam chycić.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 29 lip 2010, 19:54

audiktom pisze:chodzi mi o to czy jeśli ściągnę wężyk z niego i pokręcę rozrusznikiem lub włączę sam zapłon paliwo powinno polecieć?
Jeśli chodzi o ten cienki wężyk podłączony do kolektora ssącego to paliwo nim nie powinno ciec. Więcej wężyków nie jest podłączone do niego bo reszta połączeń jest w gnieździe listwy wtryskowej w którym siedzi.

Awatar użytkownika
audiktom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 433
Rejestracja: 09 lis 2007, 15:51
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: audiktom » 29 lip 2010, 20:00

I nie leci więc regulator jest chyba ok. myślałem też że to hall ale skoro iskra jet to chyba to go wyklucza, bo zaparkowałem samochodem i po dwóch dniach stania już się nie odezwał.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 29 lip 2010, 20:10

To że pompę słychać to nie znaczy że pompuje i że daje ciśnienie. Często tak się dzieje. Sprawdź ciśnienie paliwa.

Awatar użytkownika
audiktom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 433
Rejestracja: 09 lis 2007, 15:51
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: audiktom » 02 sie 2010, 22:25

Witam ponownie, więc wina leżała po stronie pompy chyba się zawiesiła bo ją popukałem i zagadała pomału, wymieniłem na nową bo nie będę przed każdorazowym wsiadaniem do auta się modlił zwłaszcza że jak już tak zaczęła robić to się to będzie częściej zdarzać. Dzięki aldi i kokolino1 za szybką dobrą i konkretną odpowiedź.

Awatar użytkownika
HeavenQueen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 526
Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: HeavenQueen » 03 sie 2010, 16:08

audiktom pisze:myślałem też że to hall ale skoro iskra jet to chyba to go wyklucza
Tak, gdyby padł czujnik Halla to by nie było iskry :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl