

dudi777 pisze:Witam, jetem po zimowej stłuczce. Trafiłem prawym przednim rogiem. Auto juz odebrane od lakiernika. Uszkodzenia pomijając blacharskie to lampa, cała ta obudowa plastykowa za lampą do której wchodzi wlot powietrza obudowy filtra powietrza. Problem mam następujący , zawyzone obroty na biegu jałowym.Mniej o 100 obrotów( 1mm przed kreską 1000 obr/min) i chyba zawyżone spalanie.Nie sprawdziłem tego zaraz po odebraniu a pozniej pojechałem sobei zmienić filtry i olej.W każdym bądź razie wtepnie porobiłem nastepujące pomiary.Sonda lambda napiecie waha sie w normach(pomiar multimetrem wiec mało dokłądny, ale nie jest stałe wieć powinno być ok), czujnik temperatury ma ok 230Ohm przy 90 st wiec takze ok. Zainteresowała mnie obudowa filtra i przepływka.Czy połozenie jej powinno byc takie jak na zdjeciu - chodzi mi o szczeline. I czy węzyki od podciśnienia przyłączone do obudowy filtra sa prawidłow tzn ten górny idzie do kolektora ssacego a dolny do dolnej obudowy filtra. No i czy duy wpływ ma to że juz nie mam plastykowej obudowy za lamoą w która wchodził wlot powietrza. Co jeszcze moge sprawdzić w domowych warunkach co do tych obrotów? [url=http://images40.fotosik.pl/458/f02088929ebdaebbm.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images47.fotosik.pl/475/fc0a8961075f52d9m.jpg]Obrazek[/URL]



