[b3 1.8 DZ] Poroblemy z nie podłączonymi kablami i wężykami.
[b3 1.8 DZ] Poroblemy z nie podłączonymi kablami i wężykami.
Tak jak w temacie pod maską mam sajgon, chciałbym jakoś to uporządkować i chce zebyście mi w tym pomogli
Zamieszczam zdjęcia a pod nimi opis.
Wtyczka Która wisi nad kielichem po stronie kirowcy
do Czego ona jest?
Za co odpowiada i gdzie powinna być podłączona?
Ten wężyk to podciśnienie był tam trójnik i nie było dlej nigdzie podłaczone, powinno isc do aparatu zapłonowego i gdzie dalej??
To jest wężyk który wystaje zza zbiorniczka wyr. płynu chłodzącego gdzie powinien on być podłaczony i za co odpowiada?
To jest jeden weżyk który również nie wiem do czego jest i po co?
Pozdrawiam i dzieki z góry za pomoc:)
P.S. Stawiam dużego browara dla osoby która mi pomoże:)
Aha co do gazu to jest on całkowicie odłączony jeżdze tylko na benzynie.
A auto i tak zachowuje sie jakby nie przepalało całej mieszanki (jakby zalewało) po mocniejszym wciśnieciu pedała gazu, lub gdy chodzi na wolnych obrotach ok 1 minuty gdy nacisne gaz to obroty spadaja i chce zgasnąć wtedy musze pulsacyjnie dodawac gazu zeby sie wkręciła na obroty.
Zdjęci fotek silnika
Zamieszczam zdjęcia a pod nimi opis.
Wtyczka Która wisi nad kielichem po stronie kirowcy
do Czego ona jest?
Za co odpowiada i gdzie powinna być podłączona?
Ten wężyk to podciśnienie był tam trójnik i nie było dlej nigdzie podłaczone, powinno isc do aparatu zapłonowego i gdzie dalej??
To jest wężyk który wystaje zza zbiorniczka wyr. płynu chłodzącego gdzie powinien on być podłaczony i za co odpowiada?
To jest jeden weżyk który również nie wiem do czego jest i po co?
Pozdrawiam i dzieki z góry za pomoc:)
P.S. Stawiam dużego browara dla osoby która mi pomoże:)
Aha co do gazu to jest on całkowicie odłączony jeżdze tylko na benzynie.
A auto i tak zachowuje sie jakby nie przepalało całej mieszanki (jakby zalewało) po mocniejszym wciśnieciu pedała gazu, lub gdy chodzi na wolnych obrotach ok 1 minuty gdy nacisne gaz to obroty spadaja i chce zgasnąć wtedy musze pulsacyjnie dodawac gazu zeby sie wkręciła na obroty.
Zdjęci fotek silnika
Ostatnio zmieniony 21 gru 2010, 22:11 przez Adi-Gdynia, łącznie zmieniany 1 raz.
mati86, No tak tylko ze tym samochodem nie moge jeździć Bo po prostu się nie da, co chwile coś :!:
Ja naprawde miałem kilka samochodów w swoim życiu i różne marki..
Ostatnie moje auto to był Ford Mondeo mkII 1.8 TDI i chyba załuje ze go sprzedałem..
Nie wiem co mojej audi dolega nie mam juz pojęcia...
A co do modelu silnika?
Nie wiem. Na głowicy gdzie powinno byc oznaczenie wgl go nie ma :!:
Wyczysciłem do głego alu.
Po prostu nigdy ich nie było.
Z tego co mi wiadomo samochod jezdził normalnie ale poźniej stał poł roku i to przez to tak sie zachowuje.
Ostatnio sciągnełem kopułkę i palec bo w srodku był zaśniedziały, wyczyściłem.
Założyłem i teraz audi nie chce odpalić a iskra jest kablie nie sa pozamieniane napewno bo ustawiałem wszystko na nowo.
Nie daje nawet znaków próby odpalenia..
Ja naprawde miałem kilka samochodów w swoim życiu i różne marki..
Ostatnie moje auto to był Ford Mondeo mkII 1.8 TDI i chyba załuje ze go sprzedałem..
Nie wiem co mojej audi dolega nie mam juz pojęcia...
A co do modelu silnika?
Nie wiem. Na głowicy gdzie powinno byc oznaczenie wgl go nie ma :!:
Wyczysciłem do głego alu.
Po prostu nigdy ich nie było.
Z tego co mi wiadomo samochod jezdził normalnie ale poźniej stał poł roku i to przez to tak sie zachowuje.
Ostatnio sciągnełem kopułkę i palec bo w srodku był zaśniedziały, wyczyściłem.
Założyłem i teraz audi nie chce odpalić a iskra jest kablie nie sa pozamieniane napewno bo ustawiałem wszystko na nowo.
Nie daje nawet znaków próby odpalenia..
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
Niezły bajzel masz pod maską. Nie masz podpiętego podciśnienia, wiec na wyższych obrotach to nie moze dobrze działać. Na zdjęciach niewiele widać, najlepiej jakbyś znalazł kogoś w okolicy z JN to byś sobie na spokojnie podpiął. I jeszcze ten przewód co trzymasz w ręku powinien być podpięty do pojemnika z węglem aktywnym.Adi-Gdynia pisze:Racja znalazłem juz, silnik to JN
Ale bajzel fiu fiu. ps. zbiornik z węglem aktywnym to pic na wodę więc możesz se to pominąćpercevalle pisze:Niezły bajzel masz pod maską. Nie masz podpiętego podciśnienia, wiec na wyższych obrotach to nie moze dobrze działać. Na zdjęciach niewiele widać, najlepiej jakbyś znalazł kogoś w okolicy z JN to byś sobie na spokojnie podpiął. I jeszcze ten przewód co trzymasz w ręku powinien być podpięty do pojemnika z węglem aktywnym.Adi-Gdynia pisze:Racja znalazłem juz, silnik to JN
skoti, czyli mam zaślepić Ten wężyk?
Zastanawa mnie jeszcze jedna kwestia..
Po mocniejszym wciśnieciu pedału gazu, lub gdy chodzi na wolnych obrotach ok 1 minuty gdy nacisne gaz to obroty spadaja i chce zgasnąć wtedy musze pulsacyjnie dodawac gazu zeby sie wkręciła na obroty.
Czy może to być wina tego ze wężyk od podciśniena jest odłączony?
I powiedzcie mi jeszcze gdzie on ma dalej iść? wiem ze powinien byc trójnik jeden wężyk do tłumika aparatu zapłonowego a gdzie dalej?
Zastanawa mnie jeszcze jedna kwestia..
Po mocniejszym wciśnieciu pedału gazu, lub gdy chodzi na wolnych obrotach ok 1 minuty gdy nacisne gaz to obroty spadaja i chce zgasnąć wtedy musze pulsacyjnie dodawac gazu zeby sie wkręciła na obroty.
Czy może to być wina tego ze wężyk od podciśniena jest odłączony?
I powiedzcie mi jeszcze gdzie on ma dalej iść? wiem ze powinien byc trójnik jeden wężyk do tłumika aparatu zapłonowego a gdzie dalej?
Ostatnio zmieniony 22 gru 2010, 19:50 przez Adi-Gdynia, łącznie zmieniany 1 raz.
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
Jak nie masz podłączonego podciśnienia to masz po pierwsze nieszczelny dolot, a po drugie brak przyśpieszenia zapłonu. To nie ma prawa działać dobrze.Adi-Gdynia pisze:Po mocniejszym wciśnieciu pedału gazu, lub gdy chodzi na wolnych obrotach ok 1 minuty gdy nacisne gaz to obroty spadaja i chce zgasnąć wtedy musze pulsacyjnie dodawac gazu zeby sie wkręciła na obroty
Łap schemat, może do czegś dojdzieszz mimo że jest zagmatwany bo dotyczy DZ, JN i SD.