Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 ABT] Problem z zapaleniem 2.0 90km

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Gospodar1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 08 wrz 2011, 12:39
Lokalizacja: Jordanów

[b4 ABT] Problem z zapaleniem 2.0 90km

Post autor: Gospodar1 » 29 sty 2012, 11:46

Witam posiadam 80 b4 2,0 90km i mam taki problem że przy niższej tenp. na polu nie chce mi zapalić strasznie długo trzeba go kręcić zanim zapali wymieniłem kable, świece, kopułkę i palec i dalej nic z czym to może być a jak zapali to muszę mu dodawać gazu pulsacijnie bo na wolnych gaśnie a później pali bez problemu proszę o pomoc

Awatar użytkownika
olek70
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 311
Rejestracja: 24 mar 2009, 19:56
Lokalizacja: EZG

Post autor: olek70 » 29 sty 2012, 12:01

Witam.
Prawdopodobnie padł niebieski czujnik, który odpowiada za wzbogacenie mieszanki przy zimnym silniku.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 29 sty 2012, 12:05

tu masz podobny temat 20-abt-90km-t63566.html

Awatar użytkownika
Hołowczyc20
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 804
Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Hołowczyc20 » 29 sty 2012, 12:05

Niebieski czujnik kolego padł, wymień go i będzie po problemie ;-)
Ps najlepiej kupić ori i mieć spokój na lata

Gospodar1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 08 wrz 2011, 12:39
Lokalizacja: Jordanów

Post autor: Gospodar1 » 29 sty 2012, 13:00

ja zaczołem podejrzewać cewkę ale iskra jest ładna wymienię ten czujnik i się zobaczy napisze jeszcze co i jak na razie wielkie dzięki za pomoc pozdrawiam gorąco

[ Dodano: 2012-01-31, 14:33 ]
Dzięki panowie za pomoc jednak ten czujnik pozdrawiam!!!

szymmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 03 mar 2012, 15:23

Post autor: szymmek » 19 gru 2012, 13:14

Witam, zauważyłem że podobne objawy w moim ABT, rano jak jest zimno gdy zapalam go na benzynie to zapala nieco gorzej, trzeba dodać trochę gazu, jak zapali to chodzi jakby na 3 gary i trzęsie, słabo się wkręca, czuć benzynę, po czasie silnik zaczyna normalnie pracować (po dodawaniu gazu), myślałem że to może świece ale teraz podejrzewam ten czujnik bo już go kiedyś wymieniałem ale kupiłem najtańszy ze sklepu Topran, więc pewnie jest lipny, nie che jeździć po mechanikach bo będzie tak że wydam kupe kasy i nic to nie da, więc kupować nowy lepszy czujnik, czy może to coś innego ?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 19 gru 2012, 16:13

szymmek pisze: teraz podejrzewam ten czujnik bo już go kiedyś wymieniałem ale kupiłem najtańszy ze sklepu Topran, więc pewnie jest lipny, nie che jeździć po mechanikach bo będzie tak że wydam kupe kasy i nic to nie da, więc kupować nowy lepszy czujnik,
możliwe że to on ale jak masz miernik to możesz go sprawdzić aby nie kupować w ciemno
powinien mieć takie parametry
- przy 0°C 5000...6500 Ω
- przy 10°C 3300...4500 Ω
- przy 20°C 2200...3000 Ω
- przy 30°C 1500...2000 Ω
- przy 40°C 1000...1400 Ω
- przy 50°C 700...950 Ω
- przy 60°C 540...680 Ω
- przy 70°C 400...500 Ω
- przy 80°C 275...375 Ω
- przy 90°C 200...275 Ω
- przy 100°C 150...225 Ω

szymmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 03 mar 2012, 15:23

Post autor: szymmek » 19 gru 2012, 20:06

Mam pytanie, bo nie znam się jednostkach rezystencji, na ile ustawić miernik ? Sprawdzałem rezystencje na zimnym, miałem ustawiony miernik na 2000 k omów, miernik pokazywał od 100 do 256

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl