[B3 1.8 JN]Czasami Brakuje Mocy Audi 80
[B3 1.8 JN]Czasami Brakuje Mocy Audi 80
Hej.
Nie dawno zakupiłem Audi B3 QUATTRO z Silnikiem 1,8 na pełnym mechanicznym wtrysku.
Gdyby nie to, że potrzebuję 4x4 a to trafiło się w b.niskiej cenie to audi z tym wtryskiem na pewno bym nie kupił.
Ale co do problemu:
Czasem jak jej się zachce, to ma takiego kopa, że aż w fotel wciska, a czasami niestety dość często jak depnę to wkręci się na 4tyś i odcina. Muła straszna wtedy
Strasznie wnerwia jak np wyprzedzam a tu muuuuła jak nie wiem.
Wie ktoś czym to może być spowodowane?
Świece, kable, filtr powietrza ok.
Paliwa nie sprawdzałem.. może być od tego?
Audi 80 1.8 quattro 90KM
Rok 1987, podobno niecałe 200tyś przebiegu ale za nic w to nie uwierzę:)
Mam jeszcze 2 silniki od takiej audi tylko gaźniki, i zastanawiam się nad przekładką
Nie dawno zakupiłem Audi B3 QUATTRO z Silnikiem 1,8 na pełnym mechanicznym wtrysku.
Gdyby nie to, że potrzebuję 4x4 a to trafiło się w b.niskiej cenie to audi z tym wtryskiem na pewno bym nie kupił.
Ale co do problemu:
Czasem jak jej się zachce, to ma takiego kopa, że aż w fotel wciska, a czasami niestety dość często jak depnę to wkręci się na 4tyś i odcina. Muła straszna wtedy
Strasznie wnerwia jak np wyprzedzam a tu muuuuła jak nie wiem.
Wie ktoś czym to może być spowodowane?
Świece, kable, filtr powietrza ok.
Paliwa nie sprawdzałem.. może być od tego?
Audi 80 1.8 quattro 90KM
Rok 1987, podobno niecałe 200tyś przebiegu ale za nic w to nie uwierzę:)
Mam jeszcze 2 silniki od takiej audi tylko gaźniki, i zastanawiam się nad przekładką
Ostatnio zmieniony 21 lut 2012, 13:22 przez Pekus12, łącznie zmieniany 4 razy.
- kroliqster
- Forum Audi 80
- Posty: 253
- Rejestracja: 08 kwie 2011, 11:08
- Lokalizacja: Central Europe
- Kontakt:
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Racja. JN ma jednoprzewodową sondę. Ale woltomierzem można coś niecoś z niej odczytać. Poza tym zobacz czy masz ori cewkę (moduł). Albo odpal w nocy i niech ktoś ci przygazuje silnik. Może wyskoczy ci jakaś dyskoteka. A z tego co słyszałem to hall albo działa albo nie działa. No i za przyspieszenie zapłonu odpowiada gruszka podciśnieniowa. Może pomoże wyczyszczenie świec szczotką drucianą. Tylko ostrożnie by nie zmniejszyć istniejącej tam szczeliny. Zerknij jak wygląda kopułka od środka. Palec. Jak zapłon pada to drgania mogą tak się objawiać. Raz chodzi a raz nie. Nie wyjmuj tylko aparatu bo potem musisz ustawiać zapłon.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Niech mnie poprawią znawcy z mechanicznego wtrysku ale przydałoby się sprawdzić, czy nie przycina ci się taki talerzyk metalowy. Znajduje się on pod gumą przychodzącą do rozdzielacza paliwa. Chociaż....
Do sprawdzenia szczelność wężyka podciśnieniowego odpowiadającego za przyspieszanie zapłonu. Taki mały fi3 albo fi4 chyba.
Do sprawdzenia szczelność wężyka podciśnieniowego odpowiadającego za przyspieszanie zapłonu. Taki mały fi3 albo fi4 chyba.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
No to pompka do wymiany. Ona ma takie zabezpieczenie prądowe bo jest utopiona w paliwie. Lub może być filtr paliwa zapchany. Dla pompki stwarza to obciążenie, chce pobrać więcej prądu ale włącza się zabezpieczenie prądowe byś nie wyleciał w powietrze. Po prostu nie może płynąć zbyt duży prąd przez benzynę. Może to być wina samego filtra paliwa ale pompka widać swoje już może przepracowała. Najlepiej wymienić i filtr, i pompkę. Układ sam się odpowietrza.