Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[b3 1.8 PM] osprzęt silnika - zawór magnetyczny?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Tomcio90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 10 wrz 2009, 17:38
Lokalizacja: Sejny

[b3 1.8 PM] osprzęt silnika - zawór magnetyczny?

Post autor: Tomcio90 » 24 mar 2012, 12:02

Cześć wszystkim. Od niedawna mam ETKĘ i według jej schematów mój silnik powinien posiadać aparat zapłonowy z podciśnieniową regulacją wyprzedzenia kąta zapłonu. I tym podciśnieniem steruje nijaki zawór magnetyczny. U mnie tego wszystkiego w momencie kupna nie było a zaczynam prace nad autem i w pierwszej kolejności chcę doprowadzić silnik i jego osprzęt do ładu. I teraz pytanie - jak to jest u Was w Waszych silnikach? Ten cały zawór magnetyczny występuje? Jeśli tak, to jak jest podłączony? W ETCE są 2 rubryki: pierwsza ma numer F 8A-L-500 000 i zawiera wyżej wspomniany zawór magnetyczny a w drugiej F 8A-M-000 001 tego zaworku już nie ma. Jak mam rozumieć te symbole?

[ Dodano: 2012-03-24, 12:15 ]
Nie wiem czy dobrze myślę ale te numery to numery nadwozia?

Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: jaco80 » 24 mar 2012, 13:00

U mnie w Jetronicu zawór ten jest zintegrowany w korpusie wtrysku. Jest sterowany wyłącznikiem biegu jałowego. Od niego idzie wężyk do gruszki na aparacie zapłonowym.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl