Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.8 NE] przestawiony rozrząd...

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
helmut87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 24 lut 2010, 19:10
Lokalizacja: Jarosław

[b3 1.8 NE] przestawiony rozrząd...

Post autor: helmut87 » 25 mar 2012, 16:35

Witajcie Przyjaciele.
Mam taki problem. Rok temu robiłem generalny remoncik motoru i ustawiałem rozrzą i zapłon na znaki tak jak być powinno. Od 3 miesięcy zaczął motorek dzwonić więc przestawiłem zapłon bo wyglądało to tak jakby był za wczesny. Przy okazji wymieniłem kable wysokiego napięcia, świece, palec i kopułkę. Dwa dni temu zaczął "klekotać" jak stary diesel i co się okazało? Rozrząd przestawiony o 5 zębów :!: Jak to jest możliwe skoro wszystko było zrobione tak jak być powinno, wszystko było poustawiane a tu taki zonk :!: Auto nigdy nie było palone na holu ani nic nie było przestawiane :!: o co tu chodzi :?: cód :?:
Nie wiem o co tu chodzi :idea: :?: czy może ktoś mnie oświecić :idea: :?:

cross2900
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 11 wrz 2011, 19:46

Post autor: cross2900 » 25 mar 2012, 18:13

Zbyt luźny pasek , usterka mechaniczna którejś rolki , pompy czy napinacza.
Poluźnienie się napinacza jest wiele możliwości .

bobsley6
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 212
Rejestracja: 04 gru 2007, 16:29

Post autor: bobsley6 » 25 mar 2012, 21:08

Dodatkowo może być zerwany klin, na któryms kole.
Dopóki nie rozbierzesz to sie nie dowiesz.

Awatar użytkownika
kroliqster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 08 kwie 2011, 11:08
Lokalizacja: Central Europe
Kontakt:

Post autor: kroliqster » 25 mar 2012, 22:03

robiłeś generalke motoru a pasek zostawiłes stary ? dziwnie
najprawdopodobniej wytarty pasek albo zle naciagniety rolke to bys slyszal

tome56
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 19 mar 2012, 20:42
Lokalizacja: Chojnów/dolnośląskie

Post autor: tome56 » 25 mar 2012, 22:54

Zasadniczo to każdy przeskoczony ząbek podczas pracy silnika powinieneś odczuć.

Awatar użytkownika
helmut87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 24 lut 2010, 19:10
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: helmut87 » 27 mar 2012, 09:34

kroliqster pisze:robiłeś generalke motoru a pasek zostawiłes stary ? dziwnie
najprawdopodobniej wytarty pasek albo zle naciagniety rolke to bys slyszal
pasek był nowy tak jak reszta pasków, uszczelek, uszczelniaczy itd itp.
tome56 pisze:Zasadniczo to każdy przeskoczony ząbek podczas pracy silnika powinieneś odczuć.
zaczął tylko nierówno pracować i ciężko mu ustawić zapłon a tak z paleniem nie miałem problemu i poza tym nic się nie działo.

Awatar użytkownika
andi00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 10 lip 2011, 12:59
Lokalizacja: Bytom

Post autor: andi00 » 27 mar 2012, 18:08

to rozbierz przod takj jak do rozrzadu albo wyciag wentylator jak kto woli i sprobuj ustawic go na znaki i zobaczysz czy sie pokryja jesli tak to wiesz ze masz rozrzad dobrze ustawiony i szukasz dalej a jesli nie musisz znalezc przyczyne dlaczego przeskoczyl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl