Pisze z nadzieją na konkretną odpowiedź.Mam nadzieje ze temat nie zostanie usunięty, bo od 3 dni przeszukuje fora i dzwonie po "specjalistach" od tych silników.
Problem jest tylko jeden, konkretny.
Wyjąłem ACE z C4 iwkładam na jego miejsce 6A (same słupki).
Mimo iz są to "bliżniacze" konstrukcje, okazuje sie ze nie pasuje ŁAPA SILNIKA
od strony filtra oleju. Jest dużogłosów ze można dobrać inną łape, i że na pewno się da, ale NIKT nie wie jaka to ma być łapa.
POMOCY, bo silniki czekają na włożenie inie wiadomo co dalej robić.
[ALL]Swap z ACE na 6A- spory problem
[ALL]Swap z ACE na 6A- spory problem
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2013, 11:48 przez szalejaz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Miałem podobny problem. Tylko chodziło o założenie słupka z B3 1.8 JN do mojej B4 2.0 ABK. No i problem. Łap nie dało się podmienić nijak.
Zostaje albo spawanie łapy albo załatwienie słupka z B4 (C4). Oczywiście w takiej konfiguracji by osprzęt ACE to obsłużył (fazy rozrządu, zbliżony stopień sprężania).
Zostaje albo spawanie łapy albo załatwienie słupka z B4 (C4). Oczywiście w takiej konfiguracji by osprzęt ACE to obsłużył (fazy rozrządu, zbliżony stopień sprężania).