[2.0ABT] brak wolnych obrotów, wtryskiwacz pyli/niepyli
[2.0ABT] brak wolnych obrotów, wtryskiwacz pyli/niepyli
Panowie robie koledze taki samochód jak w temacie. Przewaliłem już w zasadzie wszystko.
1. pompa paliwa nowa
2. rozrzad nowy ustawiony poprawnie
3. cieśnienie sprężania
4. szczelność dolotu
3. palec/kopułka/świece
4. czujnik temeratury wymiana niebieski
Problem jest taki że silnik zapala i chodzi tylko kilka sekund i gaśnie. jak dodam gazu to chodzi ale muszę dodawać co chwile gazu. jak przytrzymam na równych obrotach powiedzmy 3000 obr to chwilkę chodzi i zaraz gaśnie jak nie dodam gazu. Z moich obserwacji wychodzi że wtryskiwacz jak trzymam mu równo gaz na wyższych obrotach to ładnie pyli stożkowo i nagle przestaje pylić i tak cały czas pyli-niepyli-pyli-niepyli. Jak są niższe obroty to od razu gaśnie. Co jest za to odpowiedzialne.
1. pompa paliwa nowa
2. rozrzad nowy ustawiony poprawnie
3. cieśnienie sprężania
4. szczelność dolotu
3. palec/kopułka/świece
4. czujnik temeratury wymiana niebieski
Problem jest taki że silnik zapala i chodzi tylko kilka sekund i gaśnie. jak dodam gazu to chodzi ale muszę dodawać co chwile gazu. jak przytrzymam na równych obrotach powiedzmy 3000 obr to chwilkę chodzi i zaraz gaśnie jak nie dodam gazu. Z moich obserwacji wychodzi że wtryskiwacz jak trzymam mu równo gaz na wyższych obrotach to ładnie pyli stożkowo i nagle przestaje pylić i tak cały czas pyli-niepyli-pyli-niepyli. Jak są niższe obroty to od razu gaśnie. Co jest za to odpowiedzialne.
wtryskiwacz podmieniony i dalej to samo. Powyżej 4000 obr silnik chodzi normalnie. Poniżej zaczyna coraz bardziej przerywać a wolnych obrotów nie jest w stanie utrzymać bo gasnie. Czasami uda się że będzie falował. W momencie jak chce zgasnąc to wtryskiwacz już pyli ale silnik sie nie wybroni już z tego i gasnie. Dziś jeszcze pokrećiłem na pałę aparatem zapłonowym i kręcąc go w prawo silnik zaczyna mieć równe wolne obroty ale niestety na tym się kończy bo każde dodanie gazu powoduje strzał w monowtrysk. Zeby silnik wogóle chodził na niższych obrotach to musze mu cały czas dodawać gazu. Jak np trzymam pedał gazu na 2500 obr to słychac i widać jak wtryskiwacz pyli/niepyli/pyli/niepyli i tak cały czas. Nie sądze aby to było coś z pompa paliwa bo raz że nowa a 2 powyżej 4000 obr wydala więc paliwo dostaje
tu masz czytaj i szukaj <ok> https://audi80.pl/all-opis-bezpieczn ... -vt120.htm