Witam, zauważyłem w swoim aucie Audi 80 b3 1.8s 1990r, powietrze w wężu zaznaczonym na foto nr 1 ogólnie wąż jest pusty dopiero gdy go ścisnę zaczyna w nim pojawiać się gorąca woda i bąble.
Problem nr 2 to praktycznie znikome ilości płynu w przewodach nagrzewnicy.
Jaka może być przyczyna ?
Wczoraj wymieniałem uszczelkę pod głowicą i pompę wody, myślałem że gdzieś puszcza ale problem nadal pozostał.
[B4 2.0 ABT] Powietrze w wężu od pompy do króćca głowicy
[B4 2.0 ABT] Powietrze w wężu od pompy do króćca głowicy
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2020, 15:45 przez danielfp, łącznie zmieniany 2 razy.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Ogólnie nazwanie tematu to jakieś nieporozumienie. ABK to silnik z B4 2.0 pojemności sterowany całkiem inaczej niż na zdjęciu.
W B3 były 1.8 w szerokiej gamie i miały całkiem inne oznaczenia jak również sterowanie.
Wentylator nigdy się nie załączy bo chłodnica nie dość że bez wody to jeszcze prawdopodobnie nie "otwarta" a tam jest czujnik z wentylatorów.
I prawidłowe odpowietrzenie (bez używania korka w króćcu do nagrzewnicy bo lubi być "nieruszalny") jest procesem czasochłonnym. Jak pisałem. Nawet 40 minut lub więcej.
[ Dodano: 2013-06-12, 18:49 ]
P.S. 40 minut na wolnych obrotach razem z cyklicznym ściskaniem dolnego i górnego węża od chłodnicy celem przyspieszenia odpowietrzenia.
W B3 były 1.8 w szerokiej gamie i miały całkiem inne oznaczenia jak również sterowanie.
Wentylator nigdy się nie załączy bo chłodnica nie dość że bez wody to jeszcze prawdopodobnie nie "otwarta" a tam jest czujnik z wentylatorów.
I prawidłowe odpowietrzenie (bez używania korka w króćcu do nagrzewnicy bo lubi być "nieruszalny") jest procesem czasochłonnym. Jak pisałem. Nawet 40 minut lub więcej.
[ Dodano: 2013-06-12, 18:49 ]
P.S. 40 minut na wolnych obrotach razem z cyklicznym ściskaniem dolnego i górnego węża od chłodnicy celem przyspieszenia odpowietrzenia.