Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT 90 KM +LPG] Trzesie na wolnych obrotach

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Boombanzai
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 18 cze 2013, 04:08
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

[B4 2.0 ABT 90 KM +LPG] Trzesie na wolnych obrotach

Post autor: Boombanzai » 11 sie 2013, 01:56

Witam,
od jakiegos tygodnia autem strasznie trzesie zaraz po odpaleniu na benzynie, gdy jest zimny. ZDarza sie, ze gasnie, a o ruszeniu bez grzania go nie ma mowy, bo gasnie zaraz po ruszeniu. Dodanie lekko gazu eliminuje problem calkowicie. Im silnik cieplejszy tym lepiej, a gdy osiagnie te 90-95 stopni juz chodzi dobrze, co jakis czas lekko sie przymuli, ale nie jest to prawie wcale odczuwalne. Warto tez dodac, ze auta "stala" temperatura to ok 95 stopni. Czujniki wymienione, a auto nadal sie grzeje.

Dodatkowo przy dodawaniu gazu czasami sie przydusza i zachowuje jakbym w ogole go nie dodawal albo brakowalo mu paliwa, a dodanie gazu w podloge rozwiazuje problem i jedzie jak ta lala.

Na gazie chodzi jak igla.

Problem pojawil sie w momecie, gdy rozladowal mi sie akumulator (Nie bylo mnie przeszlo 3 tygodnie), przed wyjazdem problem nie wystepowal wcale, jedynie lubil sie poddusic przy dodawaniu gazu.
Od powrotu slychac tez delikatne dzwonienie szklanek w silniku.

leopard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 09 wrz 2009, 00:14

Post autor: leopard » 11 sie 2013, 09:29

problemem jest gaz pewnie masz zajechane wtryskiwacze gaz ma to do siebie że żeluje benzyne ze względu na niską temperature przejedz na benzynie troche kilomertów wlewajac do paliwa środek do czyszczenia układu paliwowego i problem powinien zniknać uwierz pozdrawiam ....

Boombanzai
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 18 cze 2013, 04:08
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Post autor: Boombanzai » 11 sie 2013, 13:08

Juz to zrobilem, stosujac dwa rozne srodki. Przejechalem na benzynie ok 30km w jedna strone krecac silnik 90-140 (Na s3), ale dalej jest tak samo. Bardziej wydaje mi sie, ze moze to byc zaczatek uszczelki pod glowica.

[ Dodano: 2013-08-18, 22:41 ]
Problem zaczal czesciowo sam wychodzic na wierzch, chodz sie okaze dopiero jutro. Dzis po odpaleniu kontrolka temperatury palila sie jakies 30sekund i slychac bylo dzwiek ostrzegawczy. Na forum znalazlem duzo wpisow, ze wymiana czunika temperatury wody i czujnika od powietrza jest tez rada na trzesace sie auto na zimnym, takze jutro od tego zaczne :)

[ Dodano: 2013-08-21, 21:25 ]
Moze to dziwne, ale na falowanie obrotow i przyduszanie sie silnika podczas dodawania gazu (Zachowywal sie jakby nie dostawal paliwa, a na lpg wszystko jest ok) pomoglo wymienienie czujnika temperatury wody(Niebieski). Obroty nie faluja, na benzynie prawie wcale nie przerywa (Czasami sie zdarzy, ale i tak na niej jade ten kilometr/dwa, zeby rozgrzac silnik).

Pokazuje mi ok. 95 stopni temperatury silnika, ale z tego co widze jest wsadzony jakis tanszy termostat i wlasnie taka temperatura jest na nim napisana, ale jak narazie nie stac mnie na wymiane, wiec zostawiam to jak jest.

Woda tez przestala ubywac, okazalo sie, ze uszczelka na czujniku przy chlodnicy byla peknieta i puszczala.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl