[B4 ABK] ciągle chodzi na ssaniu.
[B4 ABK] ciągle chodzi na ssaniu.
Witam. Mam problem z moją B4 ponieważ na zimno pali i silnik chodzi równo na benzynie a tylko się trochę rozgrzeje to już zaczyna nie równo chodzić. A jak jest już ciepły to trzeba go trochę piłować i śmierdzi benzyną. Zmieniłem czujnik temp ten niebieski i dalej to samo odłączałem wtyczki od obu czujników to po odłączeniu białego na gazie równiej pracuje a na benzynie nie widzę różnicy. Jeśli chodzi o prace na gazie to nie mam zastrzeżeń a mam gaz sekwencyjny. Więc co może być tego przyczyną?
Ostatnio zmieniony 24 sie 2013, 19:39 przez gacman38, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
gacman38, 3 sprawy mam:
jakbyś poszukał na forum to nie musiałbyś zakładać tego tematu to raz bo opisywanie to było nie raz, dwa to w temacie napisałeś ciągle chodzi na ssaniu. ale już w samym temacie opisujesz inny problem a nie to że chodzi na ssaniu więc się zdecyduj. I po 3 skoro na gazie chodzi oki to po co temat napisałeś w dziele o lpg :?: :!:
A co Twojego problemu to obstawiam regulator ciśnienia paliwa.
jakbyś poszukał na forum to nie musiałbyś zakładać tego tematu to raz bo opisywanie to było nie raz, dwa to w temacie napisałeś ciągle chodzi na ssaniu. ale już w samym temacie opisujesz inny problem a nie to że chodzi na ssaniu więc się zdecyduj. I po 3 skoro na gazie chodzi oki to po co temat napisałeś w dziele o lpg :?: :!:
A co Twojego problemu to obstawiam regulator ciśnienia paliwa.
a nie powinien bo nie ma nic do tego on tylko wskazuje temp na zegarach i nie biały a szarygacman38 pisze:odłączeniu białego na gazie równiej pracuje
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Tez tak myślę ale gazu bardzo mało pali cykl mieszany 9 max 10l/100km a w trasie poniżej 8l schodzi. Jeszcze zauważyłem że niskie obroty trzyma na poziomie 400-500obr/min i na zakrętach jak szybciej wjadę to też śmierdzi benzyną a mam wyłącznik pompki paliwowej, ze jak chodzi na gazie to ją gaszę. Więc już sam nie wiem co to może być. Ale myślę o ECU lub wtrysk rozruchowy.
[ Dodano: 2013-11-01, 19:14 ]
Oddałem do mechanika przyczyną była sonda, która nie łapała już na wolnych obrotach.
[ Dodano: 2013-11-01, 19:14 ]
Oddałem do mechanika przyczyną była sonda, która nie łapała już na wolnych obrotach.