Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[B4 2.0 ABT] + LPG Nie pali na PB

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
szakallord
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 27 paź 2011, 21:12
Lokalizacja: RZESZÓW

[B4 2.0 ABT] + LPG Nie pali na PB

Post autor: szakallord » 30 paź 2014, 22:36

Witam
Panowie stało się dziś zgasiłem swoją niunię po godzinnej jeździe i po 5 minutach chcę ją odpalić a ona ani dychy ani słychu na benzyn ce przełączając na gaz odpala bez żadnych problemów ale na benzynie nie drgnie . Zabrałem się za działanie :

1. Wymieniłem przekaźnik 208 --- dalej nic
2. Może padła pompka wyciągnąłem wymieniłem--- dalej nic
3 . Filtr paliwa sprawdzony czysty wymieniany 2 miesiące temu s

Dalej nic . Podsumowując na gazie pali bez problemu na paliwie nie ,

Co możecie mi jeszcze doradzić ???
Ostatnio zmieniony 01 lis 2014, 11:13 przez szakallord, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 31 paź 2014, 09:13

szakallord, Odepnij kostkę od czujnika temperatury (ten który jest na 4 kabelki) i zobacz czy wtedy odpali.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 31 paź 2014, 09:47

Sprawdź odcięcie wtrysku, zobacz czy paliwo wychodzi na wąż powrotny z wtrysku.

Awatar użytkownika
Rogosi3k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 24 lut 2013, 20:14

Post autor: Rogosi3k » 31 paź 2014, 09:52

Może to troszeczke głupie ;d Ale sprawdź czy masz w ogole benzyne ;d Bo znam taki przypadek że gość odał auto do mechanika, a okazało się ze paliwa nie miał ;d

szakallord
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 27 paź 2011, 21:12
Lokalizacja: RZESZÓW

Porada

Post autor: szakallord » 31 paź 2014, 14:26

Panowie temat zakończony
Sprawdziłem jeszcze raz pompkę i przekaźnik 208 i dalej nic
Więc sprawdzam bezpiecznik 15 przed wymianą przekaźnika 208 był sprawny , i tu zaskoczenie spalony wiec szybka wymiana kolejne podejście do stacyjki i słychać pompkę pali na PB bez problemu i na LPG.

Koszt całej inwestycji Pompka 80 zl+ przkaźnik 208 --20 zł i bezpiecznik 0,50 zł i 8 h zabawy

Mam teraz do was pytanko .
Dlaczego spaliło bezpiecznik po wymianie przekaźnika 208 . Włoźyłem 20A wiec go nie powinno spalić teraz .

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 31 paź 2014, 20:19

szakallord pisze:Włoźyłem 20A wiec go nie powinno spalić teraz .
Stara zasada mówi że trzeba wkładać coraz większy bezpiecznik aby pokonać zwarcie. Gorzej jak zwarcie pokona instalacje elektryczną.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl