[2.0 ABK] wtryskiwacz rozruchowy brak minusa
[2.0 ABK] wtryskiwacz rozruchowy brak minusa
panowie silnik ABK 2.0 95 r brak minusa podczas odpalania na wtryskiwaczu rozruchowym, prosze o pomoc ,
1: ktory przewod od wtryskiwacza powinien isc do ktorego(najlepiej kolor) ecu
2: ktory przewod od niebieskiego czujnika do ecu9 najlepiej kolor)
3: czy wtryskiwacz jest ktoryms kablem podlaczony "na stale" do niebieskiego czujnika
wszystkie kostki ok
Z GÓRY WIELKIE DZIEKI
			
			
													1: ktory przewod od wtryskiwacza powinien isc do ktorego(najlepiej kolor) ecu
2: ktory przewod od niebieskiego czujnika do ecu9 najlepiej kolor)
3: czy wtryskiwacz jest ktoryms kablem podlaczony "na stale" do niebieskiego czujnika
wszystkie kostki ok
Z GÓRY WIELKIE DZIEKI
					Ostatnio zmieniony 27 lis 2014, 21:26 przez doman6696, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						- Pieterb
 - Forum Audi 80

 - Posty: 11744
 - Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
 - Imię: Piotr
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.0 ABK+lpg
 - Lokalizacja: Zamość
 
doman6696, zastosuj tag w temacie  _uwaga
a co do twojego pytania szukałeś na forum :?: bo zdaje było już o tym pisane, proszę pierwszy lepszy jaki znalazłem -b4-20e-abk-lpgwtrysk-rozruchowy-t27437.html
			
			
									
									
						a co do twojego pytania szukałeś na forum :?: bo zdaje było już o tym pisane, proszę pierwszy lepszy jaki znalazłem -b4-20e-abk-lpgwtrysk-rozruchowy-t27437.html
- 
				
				Audi 80 Polska
 - Forum Audi 80

 - Posty: 7334
 - Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
 - Imię: Andrzej Cz
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan quattro
 - Silnik: 2.8 AAH
 - Lokalizacja: Kraków
 
Rozruchowy w ABK do 1992.08 jest na 3 pinie ECU a po tej dacie na 6 pinie. 
A znowu na innym schemacie jest na 23 pinie kabel koloru zielono-czarnego.
Więc wraz musisz poszukać.
Czujnik płynu pin 12 lub 11 lub 14.
Czujnik jest załączany z ECU. To nie wczesne wersje mechanicznego wtrysku gdzie wtryskiwacz rozruchowy był odpalany prosto z czujnika.
			
			
									
									
						A znowu na innym schemacie jest na 23 pinie kabel koloru zielono-czarnego.
Więc wraz musisz poszukać.
Czujnik płynu pin 12 lub 11 lub 14.
Czujnik jest załączany z ECU. To nie wczesne wersje mechanicznego wtrysku gdzie wtryskiwacz rozruchowy był odpalany prosto z czujnika.
- 
				
				Audi 80 Polska
 - Forum Audi 80

 - Posty: 7334
 - Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
 - Imię: Andrzej Cz
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan quattro
 - Silnik: 2.8 AAH
 - Lokalizacja: Kraków
 
- Pieterb
 - Forum Audi 80

 - Posty: 11744
 - Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
 - Imię: Piotr
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.0 ABK+lpg
 - Lokalizacja: Zamość
 
no ja właśnie też się z różnymi danymi spotkałem to już sam zbaraniałem.aldi pisze:Ta jest coś ogólnie napisane co sprawdzić jedynie na końcu jest coś o pinie komputera. Ale i tak moja pomoc może się nie zdać na wiele bo w schematach w niebieskiej książce jest inaczej a w schematach w internecie jeszcze są inne piny.
- 
				
				Audi 80 Polska
 - Forum Audi 80

 - Posty: 7334
 - Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
 - Imię: Andrzej Cz
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan quattro
 - Silnik: 2.8 AAH
 - Lokalizacja: Kraków
 
aldi jezeli chodzi o czujnik to wskazuje prawidłową rezystancję, dodatkowo drugi taki czujnik zmroziłem że wskazywało z rezystancji ok 10 stopni C i dalej nic 
 
[ Dodano: 2014-11-28, 20:35 ]
a wiec podpiąłem auto pod kompa. wyskoczyły następujące błędy:
1.czujnik temperatury płynu chłodzącego - zwarcie z biegunem dodatnim lub przerwany obwód -nieciągły
2.nastawnik biegu jałowego - niestały
3.elektroniczny moduł sterujący pracą silnika - zablokowany - nieciągły
nieciągły oznacza nie uszkodzenie wspomnianych elementów,
błędy usunąłem, przejechałem się, błędy się nie pojawiły, czyli po prostu złośliwość rzeczy martwych.
Jutro z rana zobaczę jak na zimnym silniku odpali
MORAŁ panowie, że nie od razu wymieniać części, a jak widać na forum to pierwszy idzie sławetny niebieski czujnik! sprawdzić poprawność działania, podłączenia -> diagnoza komp ->ostatecznie wymiana - tego się bedę trzymał.
DZIEKI wszystkim za pomoc i zaangażowanie, jutro napisze jak po nocy
			
			
									
									
						[ Dodano: 2014-11-28, 20:35 ]
a wiec podpiąłem auto pod kompa. wyskoczyły następujące błędy:
1.czujnik temperatury płynu chłodzącego - zwarcie z biegunem dodatnim lub przerwany obwód -nieciągły
2.nastawnik biegu jałowego - niestały
3.elektroniczny moduł sterujący pracą silnika - zablokowany - nieciągły
nieciągły oznacza nie uszkodzenie wspomnianych elementów,
błędy usunąłem, przejechałem się, błędy się nie pojawiły, czyli po prostu złośliwość rzeczy martwych.
Jutro z rana zobaczę jak na zimnym silniku odpali
MORAŁ panowie, że nie od razu wymieniać części, a jak widać na forum to pierwszy idzie sławetny niebieski czujnik! sprawdzić poprawność działania, podłączenia -> diagnoza komp ->ostatecznie wymiana - tego się bedę trzymał.
DZIEKI wszystkim za pomoc i zaangażowanie, jutro napisze jak po nocy
							










