Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi-B2 [1985 1.8 GX] SWAP

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Rogosi3k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 24 lut 2013, 20:14

Audi-B2 [1985 1.8 GX] SWAP

Post autor: Rogosi3k » 11 sty 2015, 19:13

Sluchajcie, zywot silniczka w mojej b2 dobiega konca. I padl pomysl wymiany silniczka ;) Chcialem wlozyc do niej jakis malo awaryjny i wymagajacy silnik. Wybor padl na motor z audi b3 1.8 na gazniku. Ale jest dylemat bo widze ze tych 1.8 to jest kilka, zdaje sie 75, 88 i 90 Koni. Ktory bylby najlepszy do mojego autka zwazajac na to ze priorytem dla mnie jest by autko bylo malo awaryjne i byla stosunkowo dobra dostepnosc do czesci ;) Czekam na wasze opinie badz propozycje ;)

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 11 sty 2015, 20:25

Miałeś silnik GX? Toż to poprzeczny silnik z VW. Ale jak już chcesz wkładać inny to polecam DS - równiez gaźnik. Zresztą każdy z tych co wymieniłeś jest solidny. Tyle tylko, że jedne są na gaźniku, inne na monowtrysku a jeszcze inne na pełnym wielopunktowym mechanicznym wtrysku. Ostatni jest najbardziej narażony na generowanie kosztów jeśli napotka Cię awaria układu paliwowego.

Awatar użytkownika
Rogosi3k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 24 lut 2013, 20:14

Post autor: Rogosi3k » 11 sty 2015, 20:35

Wiem ze to silnikz Volkswagena :) Poprzedni wlasciciel go tam wsadzil :) I myslalem o 1.8 na gazniku tylko ze jest ich kilka i sam nie wiem ktory z nich bylby najlepszy ;)

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 11 sty 2015, 20:46

DS jest bodajże najświeższą jednostką gaźnikową - Pierburg 2E2 na dwóch gardzielach z termicznym regulatorem wolnych obrotów (coś w rodzaju krokowca) Z jednej strony daje fajną dynamikę silnikowi a z drugiej nie jest aż tak podatny na duże zużycie paliwa. Awaryjność samego gaźnika na śrendim poziomie.

Druga opcja to NE - niech mnie ktoś poprawi ale w B2 występował z gaźnikiem Keihina.

Awatar użytkownika
Rogosi3k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 24 lut 2013, 20:14

Post autor: Rogosi3k » 11 sty 2015, 20:50

Szczerze to mialem kiedys audi b2 z gaznikiem 2E2 no i niestety ciagle sie tam cos z nim dzialo ;(

Awatar użytkownika
tamto2007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 25 lut 2012, 07:46
Imię: Robert
Model: Audi 80 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.8 PM
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: tamto2007 » 12 sty 2015, 12:50

włóż pancernego PM na monowtrysku, nawet zdaje się że widziałem w ogłoszeniach na forum

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl