[B3 2.0 3A] Adaptacja silnika krokowego
[B3 2.0 3A] Adaptacja silnika krokowego
Witam.
Mój pierwszy temat na forum więc proszę o wyrozumiałość.
Wymieniłem silniczek krokowy w swoim aucie na nowy lecz obrotu utrzymuj się na poziomie 500-1000. Auto ma problemy z odpaleniem bez wciśniętego gazu, często też gaśnie. Słyszałem że muszę przeprowadzić adaptację silniczka lecz nie do końca wiem jak to zrobić bez Vag-a, gdyż nie mam zbytnio takiej możliwości. Ponoć trzeba odpiąć akumulator i zostawić auto na biegu jałowym do momentu włączenia wentylatora chłodnicy. Proszę o pomoc.
Auto:
Audi 80 B3 3A
Mój pierwszy temat na forum więc proszę o wyrozumiałość.
Wymieniłem silniczek krokowy w swoim aucie na nowy lecz obrotu utrzymuj się na poziomie 500-1000. Auto ma problemy z odpaleniem bez wciśniętego gazu, często też gaśnie. Słyszałem że muszę przeprowadzić adaptację silniczka lecz nie do końca wiem jak to zrobić bez Vag-a, gdyż nie mam zbytnio takiej możliwości. Ponoć trzeba odpiąć akumulator i zostawić auto na biegu jałowym do momentu włączenia wentylatora chłodnicy. Proszę o pomoc.
Auto:
Audi 80 B3 3A
-
- Forum Audi 80
- Posty: 38
- Rejestracja: 13 sty 2015, 17:52
- Lokalizacja: augustów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 38
- Rejestracja: 13 sty 2015, 17:52
- Lokalizacja: augustów
Czasami falowały mi obroty i nieraz jak jechałem autem i dojeżdżałem do skrzyżowania to jak naciskałem sprzęgło żeby zwolnić lub zredukować to auto mi momentalnie gasło, obroty spadały szybko do zera. Pytałem elektryka i mówił że to właśnie silniczek krokowy. Niestety przy wymianie stary mi się uszkodził i już się nie nadaję.
Auto jest na pełnym wtrysku.
Auto jest na pełnym wtrysku.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 38
- Rejestracja: 13 sty 2015, 17:52
- Lokalizacja: augustów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 38
- Rejestracja: 13 sty 2015, 17:52
- Lokalizacja: augustów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 38
- Rejestracja: 13 sty 2015, 17:52
- Lokalizacja: augustów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 38
- Rejestracja: 13 sty 2015, 17:52
- Lokalizacja: augustów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jak jest problem z obrotami to musi coś być z nieszczelnością, stykiem zamknięcia przepustnicy, potencjometrem położenia przepływomierza albo źle wyregulowanym albo uszkodzonym zespołem wtryskowym.
Co do adaptacji to dopiero w nowszych autach bo w starszych zazwyczaj ludzie wymyślają adaptacje jak jest problem. Problem który nigdy nie występuje np. po długim odłączeniu akumulatora.
Co do adaptacji to dopiero w nowszych autach bo w starszych zazwyczaj ludzie wymyślają adaptacje jak jest problem. Problem który nigdy nie występuje np. po długim odłączeniu akumulatora.