[B4 2.0 ABK] Stuki przy obciążeniu i nierówna praca.
[B4 2.0 ABK] Stuki przy obciążeniu i nierówna praca.
Witam. Mam problem ze swoją niunią ale w tematach nie mogę wyczytać co jej jest . Problem wygląda następująco, po odpaleniu silnik zaczą nierówno pracować,po ruszeniu w silniku zaczeło coś stukać,ale tylko jak wciskam mocniej gaz a przy stałym położeniu gazy stuków nie ma. Jeszcze jedno co zauważyłem to to że nie pracuje na drugim cylindrze. Iskra na tym cylindrze jest a po odłączeniu fajki stuki na obciążeniu zanikają.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
Niestety nie mogę teraz nagrać filmiku bo auto mam 500km od siebie{praca w delegacji} i właśnie tu tkwi największy problem w tym że mam tylko soboty do dyspozycji żeby coś pokręcić. To chyba nie panewki bo słychać te stuki bądz metaliczne wybuchy na górze silnika i też stało się to tak z dnia na dzień, bo auto dnia wcześniejszego cykało bezproblemowo do momentu zgaszenia.Samo to żę ściągne fajke z tej świecy na tym garze który nie pracuje i znikają stuki to jest dziwne...podejrzewam wypalone gniazdo zaworowe na wylocie, ale morze to być tez coś innego dlatego prosze was o pomoc i porade bo mam mało czasu na kręcenie.
[ Dodano: 2015-02-14, 20:49 ]
W końcu zlazłem trochę czasu na ściągnięcie głowicy i przyczyna sama się ujawniła http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b09 ... 63a25.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/35a ... 90b85.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/29e ... fee3f.html
[ Dodano: 2015-02-14, 21:02 ]
Mam jeszcze takie pytanie, a mianowićie po czym poznać czy uszczelka jest oryginalnalna? i drugie pytanie to takie czy głowice trzeba planować...czy wogóle jest to możliwe? i jeszcze spostrzegłem małe pęknięcia między gniazdami zaworów i czy to eliminuje głowice do ponownego montażu?
[ Dodano: 2015-02-14, 20:49 ]
W końcu zlazłem trochę czasu na ściągnięcie głowicy i przyczyna sama się ujawniła http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b09 ... 63a25.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/35a ... 90b85.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/29e ... fee3f.html
[ Dodano: 2015-02-14, 21:02 ]
Mam jeszcze takie pytanie, a mianowićie po czym poznać czy uszczelka jest oryginalnalna? i drugie pytanie to takie czy głowice trzeba planować...czy wogóle jest to możliwe? i jeszcze spostrzegłem małe pęknięcia między gniazdami zaworów i czy to eliminuje głowice do ponownego montażu?