Witam serdecznie.
Moja audi 2 dni temu przeszła swap silnika (ABT>ABT), wcześniej nie miałem żadnych problemów z chłodzeniem, po wymianie silnika nie ma ogrzewania, temperatura dochodzi do 100*, oraz strasznie twardy robi się górny wąż (ten co idzie od głowicy do chłodnicy), aż ten wąż spuchł, górny wąż jest strasznie gorący, dolny jest lekko ciepły. Gdy odkręce korek to ten górny wąż robi się miękki. Co może być przyczyną?
[B4 2.0 ABT] Problem z chłodzeniem
Wymieniony był słupek wraz w głowicą. Pompa wody (I termostat pewnie też) nie była przekładana z mojego starego silnika do "nowego". W komorze silnika w okolicach węży idących do nagrzewnicy widać ślady płynu, czyli ktoś go odpowietrzał. Dodam że z początku było wszystko ok, dopiero po jakichś 150km zauważyłem taki objaw. Co mam zrobić w pierwszej kolejności?