[B4 2.0 ABT] Brak rozpylanego paliwa w zespole wtryskowym.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 28
- Rejestracja: 25 sie 2015, 17:39
[B4 2.0 ABT] Brak rozpylanego paliwa w zespole wtryskowym.
Witam. Otóż od wczoraj mam problem z moją 80. Chodzi o to ze auto nie odpala, rozrusznik kręci normalnie, więc zdjąłem pokrywę filtra i w czasie kręcenia rozrusznikiem widzę że wtrysk nie podaje kompletnie żadnego paliwa. Dodam że auto posiada LPG i już od kupna (4msc. temu) trochę kulawo jeździł na Pb - auto na benzynie nie miało odpowiedniej mocy, często się dławiło , nie trzymało stabilnych obrotów, zimny silnik musiał wykonać parę obrotów wału żeby odpalić (mam instalacje BRC z jakimś zabezpieczeniem i nie mam możliwości odpalić go awaryjnie na gazie kiedy reduktor nie ma temperatury). Na gazie zawsze jeździł perfekcyjnie - pełna moc, absolutnie żadnych oznak żeby coś było nie tak. Pytanie do Was co obstawiacie, bo wg. mnie na 98% to pompa paliwa, możecie mi łopatologicznie napisać jak sprawdzić napięcie na pompie ? P.S ile filtrów Pb po drodze od zbiornika paliwa do wtrysku ma układ zasalania w paliwo ? Czytałem ze jeden jest gdzieś pod tylnym prawym nadkolem i ciężko go wymienić za pomocą samego lewarka bez kanału... prawda to ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4737
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Napięcie najlepiej sprawdź bezpośrednio na wejściu do zbiornika paliwa w bagażniku pod klapką przykręconą 3 wkretami. Masz tam kostkę i na grubych kablach stykach kostki jest zasilanie pompki paliwa. Możesz sprawdzić zwykłą żarówką.
A z gazu możesz odpalić podając plus z akumulatora na plusowy zacisk dowolnego elektrozaworu gazu. Tylko jak będziesz odpalał sam to po podłączeniu plusa musisz szybko lecieć do samochodu kręcić rozrusznikiem bo inaczej zaleje cały dolot gazem i trzeba będzie długo kręcić.
A z gazu możesz odpalić podając plus z akumulatora na plusowy zacisk dowolnego elektrozaworu gazu. Tylko jak będziesz odpalał sam to po podłączeniu plusa musisz szybko lecieć do samochodu kręcić rozrusznikiem bo inaczej zaleje cały dolot gazem i trzeba będzie długo kręcić.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 28
- Rejestracja: 25 sie 2015, 17:39
Mam multimetr - jakie powinno być właściwe napięcie na kostce ?maciek889 pisze:Napięcie najlepiej sprawdź bezpośrednio na wejściu do zbiornika paliwa w bagażniku pod klapką przykręconą 3 wkretami. Masz tam kostkę i na grubych kablach stykach kostki jest zasilanie pompki paliwa. Możesz sprawdzić zwykłą żarówką.
A z gazu możesz odpalić podając plus z akumulatora na plusowy zacisk dowolnego elektrozaworu gazu. Tylko jak będziesz odpalał sam to po podłączeniu plusa musisz szybko lecieć do samochodu kręcić rozrusznikiem bo inaczej zaleje cały dolot gazem i trzeba będzie długo kręcić.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 28
- Rejestracja: 25 sie 2015, 17:39
-
- Forum Audi 80
- Posty: 28
- Rejestracja: 25 sie 2015, 17:39
-
- Forum Audi 80
- Posty: 28
- Rejestracja: 25 sie 2015, 17:39
-
- Forum Audi 80
- Posty: 28
- Rejestracja: 25 sie 2015, 17:39
Jutro zdejme wezyk doprowadzajacy do wtryskiwacza i sprawdze czy podaje paliwo. A powiedz iskre na swiecy sprawdze jak wykrece swiece naloze przewod WN i pokręce rozrusznikiem - gwint świecy musi dotykać jakiegoś konkretnego miejsca zeby bylo uziemienie ?Jarewa pisze:Odepnij waz paliwowy zasilajacy od monowtrysku jeżeli siknie paliwem przyczyny szukaj w elektryce. Masz lpg i pewnie przekaźnik odłączający wtrysk.
A po za tym iskra jest??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 28
- Rejestracja: 25 sie 2015, 17:39
Cześć, witam. Przepraszam że tak długo nie odpowiadałem, ale byłem w trasie prawie 2tyg. , dzisiaj wróciłem i przed chwilą podpiąłem akumulator kablami, sprawdziłem to co miałem sprawdzić, okazuje się że pompa jest sprawna, zdjąłem wężyk z wtrysku i siknęło paliwem że mi pół silnika i osprzętu zalało Okazuje się że nie ma iskry Co dalej sprawdzać ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 28
- Rejestracja: 25 sie 2015, 17:39