W efekcie uzyskałem przede wszystkim całkowicie stabilne obroty jałowe na gazie żadnego falowania ani spadków, stoją równiutko na 900obr/min. Samochód podczas jazdy kręci się doskonale do czerwonego pola co było ciężko uzyskać przy zwykłym mikserze (zajmowało o wiele więcej czasu). Jak na moje oko i kolegi uznaliśmy, że różnica między benzyną a gazem praktycznie nie istnieje a nawet nie wiem czy na gazie nie było lepiej, może to za sprawą bogatszej mieszanki, ponieważ blos ustawiony jest narazie na oko a we wtorek będzie regulacja na analizatorze. Nie wiem też jak rzecz ma się do spalania bo jeszcze nie jeździłem nim dużo i nie zdążyłem sprawdzić. Ale dla mnie liczy się przede wszystkim optymalna mieszanka a nie oszczędność co skutkuje szybszym zużyciem silnika wypalaniem gniazd zaworowych.
Fotki jak to wyszło:
fotka 1
fotka 2
fotka 3
I tak idąc po kolei od przepływki w stronę silnika:
 pierwszy element guma na przepływkę pochodzi od Forda Escorta chyba 1.6 XR3i
 pierwszy element guma na przepływkę pochodzi od Forda Escorta chyba 1.6 XR3i kolanko metalowe (to pomalowane na czarno) produkt mojej roboty wykonane z rury wydechowej od Stara 200, pasowało średnicą, nie wiem, jaki jest jego kąt ale mogę zmierzyć tak orientacyjnie.
 kolanko metalowe (to pomalowane na czarno) produkt mojej roboty wykonane z rury wydechowej od Stara 200, pasowało średnicą, nie wiem, jaki jest jego kąt ale mogę zmierzyć tak orientacyjnie. Dalej idąc kolanko połączone jest z blosem rurą od dolotu także od Stara 200
 Dalej idąc kolanko połączone jest z blosem rurą od dolotu także od Stara 200 Następny element to guma łącząca blosa z przepustnicami, a zaadoptowałem ją z Fiata 126P
 Następny element to guma łącząca blosa z przepustnicami, a zaadoptowałem ją z Fiata 126P  łącznik silnika z karoserią do ogrzewania samochodu.
  łącznik silnika z karoserią do ogrzewania samochodu.Przy montażu zrobiłem jeden błąd, ponieważ wywierciłem w blosie dwie dziury, jedna pod którą podpięty jest wąż od silniczka krokowego ( z tyłu nie widać na zdjęciach) i druga z przodu która obecnie jest zaślepiona, ponieważ był do niej podpięty wąż od kompensacji, ale silniczek nie chciał pracować praktycznie wcale, zapalał i gasł momentalnie nie dostawał gazu poprostu. Teraz jest odpięta całkowicie i wypuszczona w powietrze przy parowniku i jest ok. Trzeci wężyk to odma podpięta w gumę nad przepływką. Jeżeli chodzi o efekt jaki uzyskałem to jestem z niego bardzo zadowolony, trochę kombinowania, ale było naprawdę warto. kąt
 
							







 ) i "częsci" do montażu wybierałeś na złomowisku  :mrgreen:  więc wyniosło Cię to praktycznie tyle co sam zakup Blosa?
) i "częsci" do montażu wybierałeś na złomowisku  :mrgreen:  więc wyniosło Cię to praktycznie tyle co sam zakup Blosa?










 
