Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

Box Vtech do Audi 80 1.9 TDI 1z

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
rewolwer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 26 paź 2008, 14:16
Lokalizacja: Jaworzno

Box Vtech do Audi 80 1.9 TDI 1z

Post autor: rewolwer » 18 lis 2018, 18:29

Witam,czy miał ktos zamontowany Box Vtechu w Audi 80 TDI,ma on jakąś rację bytu w tym silniku?,jak działa i które parametry zmienia?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11731
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 18 lis 2018, 18:48

rewolwer, naprawdę chcesz się w takie coś pakować ze prawie 500 i tylko +10 KM i 25 Nm? mając pod nosem co najmniej dwóch dobrych tunerów - dziwne to trochę dla mnie.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4753
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 18 lis 2018, 18:53

Działa pewnie podobnie jak w tuningu za 5zł czyli zmienia informacje zwrotną o położeniu nastawnika w pompie. ECU wysteruje bardziej nastawnik aby uzyskać pożądaną informacje zwrotną. Może jest o tyle lepszy od rezystora że może rozłącza "tuning" na niskich obrotach aby zaniżona informacja z nastawnika nie schodziła do 0 a silnik na dalej ma obroty to wtedy ECU odcina paliwo obroty spadają przy niskich znów wznawia i tak sobie faluje jak się nie wyłączy tego przełącznikiem.

rewolwer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 26 paź 2008, 14:16
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: rewolwer » 18 lis 2018, 19:29

A jakich konkretnie tunerów masz na ,myśli?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5486
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 18 lis 2018, 19:34

rewolwer, Kostrz i Munior.

Wrzuć foto spod maski swojego silnika i będzie wiadomo jakie modyfikacje można poczynić w Twoim aucie.

Edit.
Widziałem , że szukasz czujnika 6 pin i przepływki pierburg.
Także szukaj wtrysków afn , potem Ecu 16 bit od Munior'a z witaminką i moc powinna oscylowac w granicach 130 km i 300 Nm , pod warunkiem , że wszystko działa poprawnie i ten przepływomierz powietrza też.

Najlepiej byłoby zrobic logi dynamiczne i statyczne , wrzucić do oceny tutaj poprzez stronę Vaglogi.pl
Grupy to:
Statyczne BS grupa 0
MB grupa 13
MB grupa 7

Dynamiczne grupa 3 i 11
Dynamiczne Grupa 4 i 8

Logi dynamiczne najlepiej wykonywać we dwie osoby,
Silnik nagrzany do 90-ciu
W zależnosci od warunków panujących na drodze pomiar wykonujemy na 4 lub 3 biegu , zaczynając od 1500 obr z pedałem gazu w podłodze kręcimy silnik do 4500 obr.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl