[b4 1.6 ADA] Modyfikacje - Zmiana głowicy
[b4 1.6 ADA] Modyfikacje - Zmiana głowicy
Witam wszystkich użytkowników mam do was pytanie . Mam Audi 80 B4 1.6 i Ada czyli na wielopókncyjnym wtrysku 101 km i czy jak bym wstawił głowice i osprzęt od 2 litrowej benzyny tak wogle czy tak sie da i czy to by mi pomogło uzyskać więcej mocy . ogólnie chciałbym zwiększyć moc w niej Jak byście mogli mi pomóc byłbym wdzięczny Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 02 cze 2011, 17:50 przez adri727, łącznie zmieniany 2 razy.
Audi 80 B4 Avant 1.6i
Zagladnij na strone www.v-maxzone.pl i popytaj o walki sportowe do twojego silnika
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Wałki będą droższe niż cały silnik Jedyne sensowne rozwiązanie to SWAP - niestety Co prawda wolnossące benzyniaki też da się modzić i co niektórzy mają w tym spore osiągnięcie, ale koszty takich modów są tak wysokie że raczej mało kto się na to decyduje bo SWAP na inny silnik wychodzi o wiele taniej. Alternatywa dla ciebie to albo 1,8 z A4 (125PS), te silniki są dość tanie albo najlepiej 1,8T (150PS i możliwość dalszego modzenia). Przy 1,8T niestety dochodzi sporo dodatkowego osprzętu typu turbo (które nie jest tanie) itp. Więc tu ceny będą wyższe. Myślę że w 2,5tyś można byłoby się zamknąć gdybyś robił to sam.Thauri pisze:popytaj o walki sportowe do twojego silnika
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
jacekku, sekwencja chyba odpada, bo wtryski są sterowane mechanicznie, a sekwencja jest pod wtryski elektroniczne. Generalnie to nie ma jakiegoś skutecznego rozwiązania. Z tego co kiedyś czytałem to ludzie próbują stosować różnego rodzaju patenty (coś tam z blosem itp), ale nie zagłębiałem się w tą tematykę. Na forum jest sporo o tym.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
jacekku, powiem Ci tak: nie wiem jak dokładnie wygląda sytuacja w 1,6 ale na przykładzie mojego 1,8 ADR. Silnik ma 125PS co jest po części specjalnie ograniczone przez fabrykę. Są jednostki starszej konstrukcji o tej samej pojemności które mają więcej PS to dla czego ADR miałby mieć mniej, skoro jest nowszą jednostką, o lepszej konstrukcji? A no dla tego żeby nie był zbyt dużą konkurencją na przykład dla 1,8T 150PS. A dlaczego 1,8T ma tylko 150PS, skoro bez problemu może mieć o wiele więcej? A no po to żeby kolejne nowsze auta po drobnych zmianach w silniku miały tych PS więcej niż poprzednie i sprzedawały się lepiej. To taki zabieg fabryki. Podobnie jak 1,9TD AAZ który ma 75PS (choć bez problemu może mieć znacznie, znacznie więcej) no ale kto wtedy kupowałby znacznie droższego 1,9TDi 1Z 90PS?
Czytałem kiedyś wypowiedź kolesia na forum Golfa który prowadzi firmę tuningową. Z ADRa da się wyciągnąć o wiele więcej niż zafundowała mu fabryka - ale to już niestety są koszty których nikt się nie podejmuje. Bo nie ma sensu pakować 5tyś czy tam więcej w 1,8 żeby miał powiedźmy to 150PS, skoro za połowę tej kwoty można mieć 1,8T który już w serii ma taką moc.
Czytałem kiedyś wypowiedź kolesia na forum Golfa który prowadzi firmę tuningową. Z ADRa da się wyciągnąć o wiele więcej niż zafundowała mu fabryka - ale to już niestety są koszty których nikt się nie podejmuje. Bo nie ma sensu pakować 5tyś czy tam więcej w 1,8 żeby miał powiedźmy to 150PS, skoro za połowę tej kwoty można mieć 1,8T który już w serii ma taką moc.
Racja ale nie każdego stać na zakup auta za chciażby 20 tysięcy. Nie wiem jak Ty ale grono ludzi przywiązuje się do swoich aut i łatwiej im wydac trochę kasy na sensowne mody a jeśli jeszcze dochodzi to tego wkład własny w postaci nieprzespanych nocy, postrącanych kostek i siniaków to czy wynik końcowy dajmy na to 20KM w przypadku Twojego czy mojego silnika nie jest zadowalający?
Dlaczego kolega ładował kasę w to bordowe A4 ? mógł kupić z mocniejszym motorem:)
Dlaczego kolega ładował kasę w to bordowe A4 ? mógł kupić z mocniejszym motorem:)
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Kolego, w przypadku mojego auta jest tak jak mówisz. Szukałem 1,8T ale w tych pieniądzach nie było nic - znaczy się były, ale równie dobrze można było te auta zaraz odstawić na szrot. I tak jest niestety z większość A4rek. Dlatego wybór padł ostatecznie na tą A4 którą mam. I szerze wam powiem do tej pory nie spotkałem A4 B5 która byłaby w lepszym stanie niż moja obecna, dlatego nie zamierzam na razie jej zmieniać, bo wiem że znalezienie jakiegoś 1,8T w rozsądnych cenach byłoby bardzo trudne. Dla tego kusie mnie również SWAP na 1,8T ale tu jest kolejny problem. Stan aktualnego silnika znam - w zasadzie igła. Dlatego zmieniać na coś nie pewnego też mi się nie uśmiecha.jacekku pisze:Racja ale nie każdego stać na zakup auta za chciażby 20 tysięcy. Nie wiem jak Ty ale grono ludzi przywiązuje się do swoich aut i łatwiej im wydac trochę kasy na sensowne mody
Dziękuje za rady ale poważnie sie zastanawiam nad jakims modem bo jest w dobrym stanie przywiozłem ją z włoch poprostu mi sie spodobało napoczątku wystarczało mi 100 koników ale z czasem jest to zupełnosci za mało na tą karoserie więc postanowiłem zapytać was o rade ale stawiacie mnie trudnej sytuacjii mówiąc że to jest duży koszt niewiem będe szukał ewentualnie zastanowie sie nad zmianą silnika pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje