[B3] 1.8 S łatwy tuning
[B3] 1.8 S łatwy tuning
jak w temacie mam pytanko. jak przerobić silnik 1.8 S tak w rozsądnej cenie i w (podwórkowy) sposób bo od 88 to się muł bardzo zrobił :mrgreen: :mrgreen:
-
Onlinedamian_xyz
- Moderator
- Posty: 656
- Rejestracja: 10 wrz 2007, 15:34
- Imię: Damian
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1.3 FY
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
Dasz radę, to nic skomplikowanegoYoGii pisze:kolego turbofin, powiedz mi co daje wyciecie tego jerza? bo jesli sie nie myle to ja w swojej audioli tez mam chyba takiego :mrgreen: i jak pozniej to wypolerowac? bo watpie zeby sie dalo samemu pod blokiem
Chodzi o lepszy przepływ mieszanki, jeż w znacznym stopniu to utrudnia. . Dokładając do tego gażnik o wiekszym przelocie niz oryginalny dodatkowo to zwiększamy :mrgreen:
Kolektoru nie poleruje się na lustro tylko wygładza chropowatą powierzchnię, aby paliwo sie nie skraplało.
Ja ścinałem jeża diaksem i ręcznie polerowałem papierem 220 :mrgreen:
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Na pewno :!: Stosowali go tylko przy gaźniku i mono wtrysku a ty masz wielopunktowy wtrysk.YoGii pisze:napewno abk nie ma takiego jerza?
Jeża można od spodu odkręcić i wyjąć z kolektora. Ale może trochę przeszkadzać kolektor wydechowy.koledzy a czy trzeba sciagac kolektor do scinania jeza ? czy wystarczy sciagnac gaznik?