Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[80 B4 2.0 ABK] termostat

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

[80 B4 2.0 ABK] termostat

Post autor: wilu8 » 19 kwie 2007, 21:27

Mam takie pytanie ile termostat powinien mieć uszczelek i gdzie powinny być ?
I czy po zdjeciu węza z krocca z sierodka może kapac płyn cały czas tak samo kap kap ?
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2007, 23:03 przez wilu8, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 19 kwie 2007, 23:19

U mnie jest tylko jedna uszczelka, zakładana na ten większy pierścien (nie wiem jak to dokładnie nazwać).

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4654
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 20 kwie 2007, 00:35

jeden oring mialem w komplecie jak zmienialem termostat w ABK

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 20 kwie 2007, 07:46

Do pudełka producenci wrzucaja nawet dwa, ale wykorzystuje sie tylko jeden oring.

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 20 kwie 2007, 09:14

ok a co z tym kapaniem czy tak ma być czy znaczy że to gdzieś puszcza ten oring bo termostat jest zamkniety ?

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 20 kwie 2007, 10:58

Jak kupiłem nowy termostat, to w opakowaniu było kilka uszczelek

W kołnieżu mojego starego termostatu jest otworek, w nim znajduje się taki lużny nit który spełnia rolę zaworka.Słyszałem że to zapobiega zapowietrzeniu się układu chłodzącego.Może w Twoim też to jest i stąd to kapanie.

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 20 kwie 2007, 17:31

a możliwe niestety już tego nie sprawdze bo go wczoraj założylem ale obejże stary ;-)

OREŁ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 09 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: SCI/KR

Post autor: OREŁ » 21 kwie 2007, 11:11

A może to kapanie spowodowane jest rozdarciem tej uszczelki przy założeniu - ja tak miałem i lipa trzeba było rozbierac odnowa:(

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 21 kwie 2007, 16:39

tak samo było na starym termostacie a oring byl cały, prawdopodobnie taka jest konstrukcja tej czesci że ma tak być

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl